tadzikpl Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Triban 540 służy teraz mojemu tacie, więc nowym z siedmiu wspaniałych na rok 2018/2019 jest jeszcze nie produkowana wersja BTwina Ultra 900 CF. Wymiany w ramach dostosowania do mnie objęły: koła i opony, siodełko, mostek, kiera, owijka, klamkomanetki, korba i kaseta. I jakby to jednak kogo interesiło, to sztyca w Ultrach ma regulowany offset. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza
piterrrxd Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Jak wrażenia z jazdy? Rama sztywna i dobrze pochłania drgania? Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 A tego jeszcze nie wiem, bo prawie skończyłem przy nim prace późną porą (jeszcze sterówka pozostała do skrócenia). Mogę się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie prac nad modyfikacjami. Składacze w Deca przywiązują IMHO sporą uwagę do jakości przy składaniu, stosują dobre momenty skręcania etc, więc sama robota przy rowerze, to czysta przyjemność. Doskonale jest rozwiązane wewnętrzne prowadzenie linek, nawet nie trzeba było puszczać linki prowadzącej - wszystko samo przeszło. Jedyna uwaga dotyczy przedniej przerzutki, dowolne prace przy jej regulacji nie są w stanie zapewnić, by działało poprawnie trymowanie do góry na młynku. Trymowanie na blacie jest OK i przy zrzucaniu z blatu też, ale gdy przerzutka jest w pozycji do końca na lewo, to przesunięcie jej o pół nie działa (linka ciągnie ramię przerzutki pod zbyt małym kątem). Odnośnik do komentarza
piterrrxd Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) Hmm to chyba jest podobnie w moim Romecie. Ten pierwszy "klik" prawie nic nie robi, jeżeli nie pchnę klamki dużo dalej - prawie do następnego kliku, wrzucającego juz na duży blat. Sama przerzutka jest dobrze ustawiona, bo trymowanie na dużym blacie działa idealnie. Widać taki urok konstrukcji. Ale po paruset kilometrach się przyzwyczaiłem i robię to z wyczuciem. Edytowane 13 Września 2018 przez piterrrxd Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Piękny!!! Odnośnik do komentarza
Stryjek Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Bardzo fajny rower Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Widziałem na żywo ten model, robi wrażenie. Świetna maszyna. Te Fulcrumy co tu masz to dobrze widzę, że Quattro czy inny model? Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 25 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Fulcrumy Quattro LG. Zaskoczyło mnie, jak cicho kręci tylne koło na luzie, można spokojnie ściemniać w grupie Z przerzutką przednią też sobie dałem w miarę radę, przesunąłem ją w dół najbardziej, jak to możliwe. Obecnie można powiedzieć, że trymuje na blacie, ale posprawdzam jeszcze, jak to będzie działało z nowymi 5801 lub r7000 i dam znać, wiele osób pewnie będzie zainteresowanych. Odnośnik do komentarza
Łukasz_P Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Teraz założyłem Campy Zonda i też w ogóle na luzie ich nie słychać. Podejrzewam, że w obu przypadkach dają do środka tego samego "pstrykacza". Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 przepiękny jest Gratuluję! Odnośnik do komentarza
piterrrxd Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) Jak jest dużo smaru fabrycznie, to jest cicho. Ja w swoich Fulcrumach wyczyściłem zapadki i zostawiłem tylko delikatną powłokę ze smarowidła - głośne na całą ulicę, piękny dźwięk @tadzikpl zdążyłeś już coś pojeździć? Jak spisuje się rama? Edytowane 25 Września 2018 przez piterrrxd Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 25 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Rower w trakcie jazdy wydaje dokładnie ten dźwięk, który lubię - pustego kartonu Czuć jest, że rower niesie. W sumie to różnicę odczuwam tylko w odniesieniu do Tribana 100 obutego w koła Giant PA-2 17C i opony GPII400025C, bo ten (choć już została z niego tylko rama i wideł - ten drugi za moment zostanie przerobiony na centrownicę do kół) jest wyraźnie miękki i wpada w shimmy na zjazdach lub w trakcie stania na kołach z prędkościami większymi. Docura i Propel różnią się dobraniem ustawień, ale brzmią i niosą tak samo. Nie sądzę, bym był w stanie odróżnić je w trakcie jazdy, gdybym je ustawił tak samo.. 1 Odnośnik do komentarza
piterrrxd Opublikowano 25 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 (edytowane) Myślę czy na przyszły sezon nie wymienić swojego Rometa na ten model, bardzo podoba mi się cały frameset 🙂 Edytowane 25 Września 2018 przez piterrrxd Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Jaka waga? 😊 Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 26 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 7.4kgWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 26 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 1 minutę temu, tadzikpl napisał: 7.4kg Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Niezły wynik Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 26 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 Aksiumy na Fulcrumy, Yksiony na Micheliny Power i kaseta 105 na Ultegra wystarczyło. A nie było to celem, bo wyjęty z kartonu ważył 7,85.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się