AdiX Opublikowano 7 Września 2018 Opublikowano 7 Września 2018 Siema mam problem taki że posiadalem darmową wersję Premium strava oczywiście kilka dni przed końcem anulowałem ta usługę i dokładnie 3.09 tego roku ściągnęło mi z konta 50$ jak myślicie jak napiszę do support co coś z tym zrobią bo troszkę słabo A kasa jak narazie mi jest mega potrzebna eh nie wiem co robić ...
budyn czekoladowy Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 1 godzinę temu, nctrns napisał: Pisz do supportu wkręcanego czy pressfit? 🤣 Przepraszam.
Gość Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Chciało się przyjanuszować z premium, ale pobrało kaskę za usługę, co?
nctrns Opublikowano 8 Września 2018 Opublikowano 8 Września 2018 Zaraz przyjanuszować. Trial po coś oferują, ja też sobie najpierw z tego skorzystałem. A problem z pobraną kasą po skończonym trialu znany.
Rekomendowane odpowiedzi