buku Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 No nie moge. Wszystko zmienione. nowy lancuch sram + kaseta ,przerzutka 6700. no i lypa. Może zle ta sruba krece barylkowa ? Czy przy zakladaniu nowej linki należy tę srube baryłkową najpierw zakrecic na maksa ( w lewo)czy nie?? Odnośnik do komentarza
ahaja Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Regulacja tylnej przerzutki Google nie gryzie ... 1 Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 20 minut temu, buku napisał: Czy przy zakladaniu nowej linki należy tę srube baryłkową najpierw zakrecic na maksa ( w lewo)czy nie?? Nie, zostawiasz około jeden obrót by zostawić sobie mały zakres regulacji w drugą strone. 1 Odnośnik do komentarza
buku Opublikowano 7 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) @Puncu @ahaja Ok czy to samo mam zrobić z regulacją górną (którą dokupiłem dodatkowo i zamontowałem pod kierownicą przecinając pancerz ? Edytowane 7 Września 2018 przez buku Odnośnik do komentarza
ahaja Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Tak. Analogicznie jak w przypadku baryłki przy przerzutce, wkręcasz ją do końca i wykręcasz o około 1 obrót. Odnośnik do komentarza
buku Opublikowano 15 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 (edytowane) kurna chata Co to jest taki odglos niby wyregulowane ale cos mi tak świszczy cały czas. Czy do dlatego że jest to jedynie niby regulacja. Dododatkowo wszystkie biegi wchodza całkiem płaynnie (chociaż mogło by być lepiej) ale jednak czasem łańuch sam z siebie przeskoczy na inna zębatke. NIe powiem jest to wkurzające szczególnie na nowych blatach tarczach , lancuchach.. Edytowane 15 Września 2018 przez buku Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Sprawdzałeś czy hak jest prosty? Odnośnik do komentarza
buku Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 W dniu 15.09.2018 o 11:25, Heboket napisał: Sprawdzałeś czy hak jest prosty? tak prosty kolko przerzutki troche kiwa na boki ale to raczej nie powinien byc powod.. Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Godzinę temu, buku napisał: tak prosty kolko przerzutki troche kiwa na boki ale to raczej nie powinien byc powod.. Sama przerzutka tez prosta? Odnośnik do komentarza
buku Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 (edytowane) 5 godzin temu, Heboket napisał: Sama przerzutka tez prosta? kurde no chyba tak aczkolwiek lancuch nie jest idelanie w lini prostej (na duze tarczy z przodu i malej z tylu). Tak jakby w polowie sie delikatnie "zaginał" Edytowane 17 Września 2018 przez buku Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 To raczej normalne - linia łańcucha Odnośnik do komentarza
buku Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 dodam że wszystkie biegi smigaja jak milo ale niestety najmniejsza zebatka z tylu lubi przeskoczyc przy rozpędzaniu i nie tylko... Odnośnik do komentarza
Rooman_l Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Nie chcę zakładać nowego tematu więc pozwólcie że napiszę tu bo podobny. Rok temu zmieniłem przerzutkę tylną na deore lx, jakiś starszy model, a manetki na acera. Przerzutka jak i manetka mają śrubę baryłkową. W starej była tylko przy przerzutce. Którą używać do regulacji? Czy jedną i drugą? Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Którą chcesz, tej używaj, zadanie pełni to samo. Odnośnik do komentarza
Rooman_l Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 A jak zacząłem kręcić jak ten the bill dwoma to teraz pewnie metodą prób i błędów dalej to kontynuować jedną a jak nie przyniesie rezultatów to drugą? Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2020 Baryłka przy manetce jest wygodniejsza, bo daje możliwość regulacji podczas jazdy i tak też zalecam ostatnie "szlify" regulacyjne robić. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się