sarg3r0s Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Witam. Posiadam 6-cio letniego Hexagona V4, chciałbym wymienić w nim cały napęd. Jako że jestem nowicjuszem w sprawach modernizacji rowerów prośba do Was, jakie części polecacie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) W rowerze masz zapewne z tyłu wolnobieg ? Jeśli tak to zbyt dużej możliwości nie masz, do wyboru zostaję 7 lub 8 rzędowy wolnobieg chyba ,że planujesz wymian koła z tyłu. Co do grupy osprzętu to celowałbym max w alivio . Oryginalnie tam był napęd jak dobrze kojarzę 3x7 obsługiwany przez klamkomanetki . Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
sarg3r0s Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Chciałbym wymienić wolnobieg na kasetę 10rz (pytanie: czy taka opcja jest w ogóle możliwa w tym rowerze, jeśli tak, to co musiałbym wymienić). Dokładnie, posiada napęd 3x7. Pytanie: czy w ogóle opłaca się w niego inwestować? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Wszystko się da, ale to przekroczy wartość roweru. Na pierwszym miejscu musisz wymienić koło z tyłu ( min 100 zł) potem kasetę ( ok 100 zł), przerzutkę tył (ok 150 zł) , manetka (ok 60 zł) , łańcuch ( od ok 60 zł najtańszy), chciałbyś też korbę ze zintegrowaną osią to też nowa ( ok 250 zł) plus klamki do hamulców , przerzutka przód jesli sprawna może by i została . Do tego dolicz koszt narzędzi lub serwisu . Odnośnik do komentarza