arczo Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Cześć wszystkim, Chciałbym dokonać zakupu nowego roweru. Zastanawiam się nad rowerem Kellys Soot 30 w rozmiarze M. Byłem w sklepie przymierzyć rower (rozmiar M) ale niestety nie jestem w stanie określić czy było tak jak powinno być. Po prostu mój wcześniejszy rower to coś ala cross/MTB podobnego zakupiony 14 lat temu i nie mam doświadczenia w przymierzaniu roweru. Mój wzrost 168 cm, przekrok 76 cm Producent podaje, że dla wzrostu 164-179 powinien być rozmiar S, natomiast dla 174-189 cm rozmiar M. Geometria ramy Kellys Soot 30 Wrażenia z mierzenia Kellys Soot 30 rozmiar M: - przy dużym skręcie zawadzałem o koło nogą - przy położeniu rąk w najniższym chwycie byłem wyciągnięty, po tym sprzedawca dał mi mniejszy rozmiar klasycznej szosy to byłem jeszcze bardziej wyciągnięty w najniższym chwycie. - nie było jakoś źle, fajnie się jeździło i bardzo lekki rower w porównaniu do tego mojego aktualnego - przy ułożeniu rąk na górze kierownicy było nawet wygodnie, natomiast ten taki oddalony chwyt jakby ciut zza daleko Może ktoś byłby w stanie mi coś doradzić, na co zwrócić uwagę żeby stwierdzić czy ten rozmiar ramy jest ok? Czy nie ma innej opcji i rozmiar S będzie odpowiedni? Chociaż sprzedawca sugerował że dla tego wzrostu odpowiedni będzie rozmiar M (ale nie mieli innych rozmiarów niż M) Dzięki za jakiekolwiek porady :) Arek Odnośnik do komentarza
grzes1ek2 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Masz długi tułów wnioskując po przekroku, mam podobny wzrost (171) i trochę bałbym się Mki ze względu na efektywną długość rury podsiodłowej 552mm podobną miałem w Kross Vento (558mm) i czułem, że jest o 2cm za długa. Myślałbym nad Ska ale poczekaj na pomoc kogoś doświadczonego, pozdrawiam Odnośnik do komentarza