.::Piotr::. Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Witam, od jakiegoś czasu szczególnie na korzenistych zjazdach zacząłem słyszeć jakieś stuki z przodu roweru, myślałem ze to stery ale niby tak wszystko ładnie chodzi i luzu nie ma, łożyska tez wykluczyłem. Wychodzi na to że to amortyzator przy powrocie czyli gdy odbija ze tak powiem i wraca do normalnej pozycji słychać taki metaliczny stuk którego prędzej nie było. jakieś pomysły ? Czy powodem może być zbyt mała ilość oleju w tłumiku? Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Zobacz czy nie ma luzów, przeserwisuj 😉 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Nie ma co wróżyć z kuli na serwis i tyle. To może być tak naprawdę wszystko. Coś odpadło albo odkręciło się. Nie rozkręcisz nie dowiesz się. Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 3 minuty temu, PrzeLuka napisał: Nie ma co wróżyć z kuli na serwis i tyle. To może być tak naprawdę wszystko. Coś odpadło albo odkręciło się. Nie rozkręcisz nie dowiesz się. Zgadzam się 😊 Odnośnik do komentarza
Kruk Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Jeśli XC 30 Twoja jest na sprężynie nie na powietrzu to na 99% ze sprężyny zsunęła się plastikowa osłonka i obija o goleń w środku, wystarczy odkręcić korek, wyciągnąć sprężynę owinąć taśmą izolacyjną gdzieś po środku i złożyć. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Sprężyna stalowa prędzej uderzała by o goleń przy uginaniu się niżeli przy prostowaniu ale sprawdzić nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 A tłumnie powrotu w ogóle działa? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Znajomy miał takie stuki w sektorze jak spadł taki plastik (nie wiem jak się to nazywa) pod tłumikiem. Żeby się tam dostać trzeba zdjąć dolne lagi. Konstrukcja pewnie podobna więc to może być to. Odnośnik do komentarza
.::Piotr::. Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 ok ;;) dzięki za info dzisiaj powinienem mieć trochę czasu po pracy więc się za to zabiorę i zobaczymy co i jak Odnośnik do komentarza
PeKa Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 W Reconie takie stuki powodowała odkręcona (i zgubiona) śruba w lewej goleni. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się