Eris71 Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Czy myślicie, że do roweru crossowego ze sztywnym widelcem opony typu 25 c Micheline Service Course się nadadzą...czy odczuję różnice pomiędzy 35 c z bieżnikiem a 25 c na 100 km na asfalcie i pojazdach. Mam lekkie koła dt 411 i błagam pomóżcie czy warto wydawać 200 zł na opony i czy to sprawi , że ta średnia się zmieni i czy podjazdy będą lżejsze. Pozdrawiam i czekam na odp. Odnośnik do komentarza
nowikone Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Proponuję sprawdzić jakie opory toczenia mają Twoje opony, a jakie te które chcesz kupić. Logika wskazuje, że 25c będą się łatwiej toczyć, według mnie na prostej prędkość może nieznacznie wzrosnąć ale na podjazdach nie spodziewałbym się żadnej różnicy . Cały rower musiałby być lżejszy aby łatwiej się podjeżdżało, no i na cieńszych oponkach łatwiej o kapcia . Odnośnik do komentarza
Rosebikes Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 nie przesadzałbym z zakładaniem aż tak cienkich opon. 28 mm doskonale się nadadzą, opory toczenia wg niektórych badań są nawet niższe niż w przypadku 25 mm. Na pewno będzie się jeździło lżej, ale aby wzrosła prędkość na crossie radzę pomyśleć o węższej kierownicy, obniżeniu pozycji za kierownicą. Po pewnym czasie i tak dochodzi się do wniosku, że prawdziwą prędkość daje zakup roweru szosowego. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się