Drewniakowsky Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Witam wszystkich kolarzy i kolarki.Jestem obecnie na etapie zakupu swoich pierwszych butów szosowych na które mogę przeznaczyć 500 zł. Generalnie na rynku jest bardzo duży wybór obowia kolarskiego jednak jestem laikiem w tej dziedzinie, więc postanowiłem zwrócić się o poradę na tym forum. W kręgu moich zainteresowań są buty B'TWIN AEROFIT 900, jak już pisałem nie znam się i potrzebuje opinię na temat tego typu sznorowania w butach jak z ich wytrzymałością.Może ktoś z Was posiada i jeździ w takich butach? Będę wdzięczny za wszystkie opinię. Jestem otwarty na inne propozycje obowia. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
tadzikpl Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Super buty ze świetnymi pokrętłami, dającymi się łatwo regulować podczas jazdy i natychmiastowo rozpinać. Sztywność zgodnie z oczekiwaniami - są jak z betonu. Jako wadę jedyną wymienię brak gumowania jakiegokolwiek na podeszwie. Dobierz dobrze rozmiar, bo są raczej na wąską i niską stopę. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Medzamir Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Mam starszy model 700, wtedy 900 nie było. Tak jak @tadzikpl napisał - na wąską stopę. Oprócz tego najbardziej podatne buty na zarysowania z jakimi miałem do czynienia. Lekkie zadziory miałem już po drugiej jeździe. Przewiewność 4/5, zaś samo zapięcie rewelka. No i ta waga :). Odnośnik do komentarza