Skocz do zawartości

Rower MTB 29er dla faceta 120 kg.

Jagi666

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich 

To moje pierwsze minuty na forum i chciałbym na wstępie się przedstawić . Mam na imię Jakub , mam 22 lata , zawodowo zajmuje się branżą aplikacji na smartfony . Stanąłem przed dużym wzywaniem , potrzebuje zakupić rower MTB 29 ER w budżecie do 2000 PLN . Dużym problemem jest fakt iż jestem człowiekiem potężnej postury (120 kg i 188 wzrostu ) . Poszukuje roweru z ramą 21 . Obejrzałem sporo filmików na YT i mam wstępne typy : Kross Level 2 / Merida Big Nine 40 . Odwiedziłem również kilka sklepów jednak sprzedawcy odradzali mi te rowery i sugerowali zwiększenie budżetu do 2.5K . Dodam ze rower będzie służył jako sprzęt w las na trasy rzędu 600-1000 km miesięcznie . Jestem zupełnym amatorem w swoim dorobku posiadałem Meride Kalahari 500 oraz Krossa SFX 700 . Uprzedzając pewnie niejasności , wiem że wiele osób pyta o benchmarki na rowery do 2K , jednak obawiam się ze przez swoją masę mogę szybko rower zajeździć . Proszę kolegów o rady i ewentualne prospozycje . Z góry dziękuje za odpowiedzi . 

Opublikowano

Mi sie wydaje ze zwiekszenie budzetu o 500 zl za wiele nie da.

A czemu mtb a nie treking? Zamierzasz startowac w zawodach?

Opublikowano (edytowane)

Hej , treking mam Kross Syberian . Jednak najlepiej jeździ mi się właśnie na mtb . Przymierzałem się już kilkukrotnie i bajka . Jeśli chodzi o ewentualne starty , nie przeczę ale amatorsko Mazovia dla zabawy by wpadła 

Edytowane przez Jagi666
Opublikowano
Mi sie wydaje ze zwiekszenie budzetu o 500 zl za wiele nie da.
A czemu mtb a nie treking? Zamierzasz startowac w zawodach?

Oj da. W tej kwocie już dość fajnego 29era wyrwie. Aczkolwiek do modyfikacji.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeśli chodzi o moje umiejętności , na początek wystarczy mi seria . Jedyny strach jaki mam to fakt czy seryjne podzespoły wytrzymają takie obciążenie . 

Opublikowano