revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Obejrzalem kilka filmikow z moim amorem i ugina on sie do konca wykorzystując cale lagi . kilkukrotnie spuszczalem powietrze i pompowalem ponownie i zawsze jest tak samo .czy pusty czy z powietrzem ugina sie do miejsca gdzie widac smar .nie powinien mocniej ? A dlaczego tylko tyle ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Tak na marginesie caly skok nie lagi 😉 Ile pompujesz tam tego powietrza? Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Od 140do 150 w zaleznosci ile chce Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) A ile ważysz? Jaki sag? Skoro bez powietrza się też ugina do połowy to pewnie masz tokent w komorze powietrznej. Trzeba by odkrecić korek i sprawdzić. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 110Kg . sag okolo 22% Zdjecie robilem jak komora byla pusta . docisnalem kierownice do konca . pozniej pompowalem i znak od smarow jest od pustej i z powietrzem komory Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Tokeny jak nic. Wykrecic korek, odkrecić tokeny, wkrecić korek. Amor masz od nowości? Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Tak od nowosci . kupilem treka x calibra 9 nowy w pudle . Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Jak wyżej to bardzo prosta operacja wiec bez obaw można wykonać ja samodzielnie. Odnośnik do komentarza
Heboket Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Tutaj parę słów o tokenach 😊 Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 No ok . ale moge miec fabrycznie amor zrobiony na 60mm ? Jak w opisie rowerka na stronie producenta jest napisane ze ma 100mm ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Tyle ile wystaje Ci gornych lagów na nie ugietym amorze tyle masz skoku a nie tyle o ile się ugina. Mierzysz od uszczelki do korony. Czy amor ten skok wykorzystuje to zupelnie inna kwestia. Tokent tak jakby ograniczaja skok ale i zmieniaja progresje amora. Skok amora zmienia się zupelnie inaczej niż tokenami. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Ok to rozumiem . czyli tak jakby od nowosci mam mniejszy skok niz powinienem . Powinno byc 100mm a jest 60mm uwazacie ze tylko przez token nic innego ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Token nie zmiejsza skoku tylko pojemność komory powietrznej a przez to progresje amora. To dwie zupelnie inne kwestie. Tlok opiera się o token stąd polowiczne wykorzystanie skoku, który nadal wynosi 100 mm ale amor poprostu nie wykorzystuje. Wyjąć i po problemie. Nie widzę innego powodu zachowania Twojego amor niż ten opisany wyżej 😉 Odkrecisz korek i sprawa się wyjaśni. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 No i to jest najgorsze obawa ze cos zepsuje i amor de serwisu . a sezon rowerowy w pelni Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Bez przesady. Grzechotka z nasadką, imbus i jazda. Proste jak budowa cepa. Jak umiesz zmienić koło w aucie to i z tym sobie poradzisz. Przed odkrecaniem spuść powietrze z amora. Przekrecaj z wyczuciem nie ile fabryka dała. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) del Edytowane 6 Stycznia 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Zaczynacie mieszac Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) Tłumik i tak zalewsz praktycznie pod korek. Przelany tlumik w ogole by nie spełniał swojej funkcji. Nie wiem od kiedy ale sprawdzić nie zaszkodzi. Jak ktoś widzi inny rozsadniejszy powód takiej pracy amora to spierać się nie będę. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 To sa graty od recona. Wychodzi na to ze sa tam wklady dystansujace. ale chyba nie dostane sie do nich od gory tylko trzeba by rozebrac caly amor Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Te dystanse zmieniaja skok. To nie to. Tu coś ogranicza skok a nie go zmniejsza. Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 3 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Odkopie troche temat . Raz w roku robie serwis amora sam ten "mniejszy " czyli wymiana oleju w dolnych lagach smarowanie uszczelek smarem stalym itd . bez tlumika i bez komory powietrznej Gdzie w Warmińsko Mazurskim mozna zrobic serwis amora RS xc32 air solo . osobiscie bym go zawiózł i odebral najlepiej . jak nie ma nic blisko bym wyslal trudno . jak wygladaja koszty takiego serwisu ? Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Chcesz zrobić mu pełen serwis? Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Tak . uwazam ze nie pracuje tak jak powinien i nie wykorzystuje pelnego skoku . Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 4 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Zrobienie przeglądu komory powietrznej nic trudnego jak ogladniesz manuala, nie wiem jak wygląda komorą tłumienia czy się rozbiera czy jest tylko kardridz jak się rozbiera też nic trudnegoW instrukcji pokazują że trzeba wymieniać wszytkie oringi i uszczelnieńia ja się z tym nie zgadzam gdyż, oringi nie zużywają się tam w jakiś bardzo drastyczny sposób, oraz nie pracują w bardzo drastycznych warunkachJedynie co to bym wymienił gąbki kurzowe oraz zgarniacze czyli uszczelnienia na lagachObstawiam że koszt przeglądu całego amortyzatora może sięgać granic 200 zl tak mi się wydaje w servisie niedaleko mnie za podstawowy przegląd chcą 80 - 90 złych Razem z i strukcja jest to do ogarnięcia samemu oczywiście na spokojnie Odnośnik do komentarza
revolta1 Opublikowano 4 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2019 Nie chce ogarniac tego sam . pewnie bym sobie poradzial statek kosmiczny to nie jest . serwis dolnych lag robie raz w roku sam Ale czytajac sporo opisow jak to kazdy robil sam skladal sam i pisal ze wszystko robil dobrze ale amor nie dziala jak trzeba co zrobilem zle ? Wole dac do dobrego serwisu i uzyskac gwar na ich robote Jest cos na 100% nie tak bo pokretlo tlumika kreci sie wokol wlasnej osi a chyba raczej nie powinno Nie pamietam bo nie uzywalem go zbyt czesto ale mial zakres od do i chodzil tak tepo prawie tyrkoral a teraz dosc luzno i kreci sie wokol wlasnej osi Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się