tomek1233211 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Witam. Mój amortyzator: FOX 32 FLOAT PERFORMANCE 130mm 2016 FIT4. Ustawione w skrajnej pozycji pokrętło zapiekło się. Próby ruszenia pokrętła zakończyły się jego zerwaniem. Mój problem polega na tym, że nie wiem czy mogę to w jakiś sposób wymienić. Muszę wymienić samą końcówkę, cały tłumik, czy może już po amortyzatorze? Wie ktoś może gdzie mogę kupić potrzebny element? Chodzi mi o czerwone pokrętło u dołu, a dokładniej o wystający z goleni element, którym ono kręci. Proszę o pomoc!!!
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Możesz wkleić zdjęcie jestem ciekaw jak to wygląda?
Krystiano Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 2 godziny temu, piter614 napisał: Możesz wkleić zdjęcie jestem ciekaw jak to wygląda? zdjęcia nie trzeba, standardowe pokrętło tłumienia. Rozumiem że nie dało się go wyciągnąć? Bo nie trzeba nim kręcić na boki jeżeli się zapiekło, można spróbować wyciągnąć tak jak podczas podstawowego serwisu amora. Dostaniesz tą część, pytanie tylko dlaczego się zapiekło. Robisz przegląd podstawowy co zalecany przez producenta czas? Zrobiłeś teraz? Wszystko jest ok?
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 5 minut temu, Krystiano napisał: zdjęcia nie trzeba, standardowe pokrętło tłumienia byłem ciekaw jak się ułamało,tym bardziej że amor jest z 2016 r
tomek1233211 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Amor kupiłem miesiąc temu w stanie używanym , jeszcze go nie serwisowałem, do tej pory pokrętło działało normalnie, ale czuć było w nim zgrzytający brud. Nie jest mi potrzebne samo pokrętło, tylko urwana "igła" widoczna na zdj (na niej mocowane jest czerwone pokrętło). Gdzie mogę dostać potrzebną cześć? Z góry dzięki za pomoc.
Reset Opublikowano 13 Lutego 2019 Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Cześć! Miałem dosłownie identyczną sytuacje z tym samym widelcem (tylko mój ma 120mm skoku 🤔). Wymienić trzeba całą igłę, iglicę - nie pamiętam jak dokładnie się to nazywa. Ja oddałem widelec do Epicentrum w Gdyni i koszt to 45 zł za element + robiłem serwis. Jak się okazuje przy tłumiku FIT4 ta część jest słabo uszczelniona i kuleczka która odpowiada za "kliki" często koroduje powodując zapieczenie pokrętła. Tak to wyglądało: EDIT. Dołączam zdjęcia z serwisu: - lewy dolny róg = przyczyna Edytowane 13 Lutego 2019 przez Reset
tomek1233211 Opublikowano 20 Lutego 2019 Autor Opublikowano 20 Lutego 2019 Ok, dzięki wielkie za pomoc, zamykam temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się