Skocz do zawartości

uczucie potrzeby posiadania lepszego sprzętu

Skibson

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, cześć, witam.

Mam uczucie potrzeby posiadania lepszego sprzętu do MTB.

Jestem na etapie "uczenia się" jazdy po lesie, podjazdy i zjazdy techniczne, opanowywanie technik jazdy w różnych warunkach, nie długo startuję w swoim pierwszym maratonie MTB, ale od jakiegoś czasu mam uczucie, że aktualnie mój rower to za mało. Przyznam się, że oglądam też dużo "video" jak inni jeźdżą, jakiś "poradniki" głównie od Szaja. I czy tutaj jest może mój problem? Że zwracam uwagę na sprzęt innych? I pojawia się trochę "zazdrość" bo nie stać mnie na sprzęt za 4-5 tysięcy czy więcej.

Czy powinienem odpocząć na jakiś czas?

Jeśli temat nie w tym dziale, proszę o przeniesienie.

Pytanie brzmi: czy kochasz kolarstwo, czy myśl, że chciałbyś wzbudzić zazdrość u innych lepszym sprzętem?

Jeśli nie stać cię na ten moment na droższy rower, a kochasz kolarstwo, uwielbiasz spędzać godziny na rowerku, to w pewnym momencie znajdziesz sposób, by zainwestować w swoją pasję, zaczniesz zarabiać albo odłżysz trochę pieniędzy, a gdy kupisz już wymarzoną maszynę będziesz już na tyle wytrenowany na tanim rowerku, że w pełni wykorzystasz możliwości lepszego sprzętu 😉

• Lubię to! 1

Każdy zwraca na sprzęt innych i 90% tych osób zazdrości sprzętu . Ja się też do nich zaliczam i nic na to nie poradzę tak jak ty. Chyba, że zaczniesz zarabiać na swój wymarzony rower a jeśli nie masz możliwości to odkładać to co masz a na razie cieszyć się tym co masz.
Nie każdy zaczynał jazdę od s-worksa a im słabszym sprzętem jeździsz i przesiadasz się potem na lepszy to jest duża różnica. Więc spokojnie jeździj, ucz sie, i zbieraj kasę na wymarzony rower pamiętając że nie zawsze musi być nowy. Używane czasami trafiają się w idealnym stanie i trochę taniej.

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka

• Lubię to! 1

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"