Skocz do zawartości

Wymiana tarczy


max

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Właśnie wymieniłem tarczę hamulca oraz złożyłem nowe klocki, Hamulec został wyregulowany, pomimo tego cały czas delikatnie klocki ocierają o tarczę tak jakby cylinderek do końca się nie cofał. Zrobię to mechanicznie jest ok. lecz po naciśnięciu hamulca sytuacja wraca. Proszę dordźcie coś czy to normalne i układ musi się dotrzeć, czy coś można jeszcze zrobić?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, max napisał:

Nie, nie blokują działają w sumie normalnie tylko lekko ocierają w sposób ciągły więc tarcza jest prosta

Tak jak Spajder powiedział, spróbuj jeszcze raz wyregulować 

Film SzajBajka

 

Odnośnik do komentarza

Jest taka opcja, dlatego chciałem wykluczyć przyczynę techniczną zanim zacznę ścieranie tarczy
Nie mam doświadczenia w serwisowaniu hydraulicznych hamulców

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, max napisał:

Jest taka opcja, dlatego chciałem wykluczyć przyczynę techniczną zanim zacznę ścieranie tarczyemoji16.png
Nie mam doświadczenia w serwisowaniu hydraulicznych hamulców

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Nie tak tarczy jak klocków...

Odnośnik do komentarza

Nic nie rób. Pojeździj trochę niech hamulce porpacują i klocki się ułożą. Daj im zrobić te 100 km, a dopiero potem kombinuj. 

Po tych 100 km dopiero ponownie ustaw zaciski. W 95% przypadków, z którymi miałem do czynienia to wystarczyło. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, max napisał:

Hamulec został wyregulowany, pomimo tego cały czas delikatnie klocki ocierają o tarczę tak jakby cylinderek do końca się nie cofał

Jeżeli faktycznie tak jest, że naciskasz hamulec, puszczasz i jeden toczek nie wraca tak samo jak drugi, to zacisk wymaga serwisu. 

Odnośnik do komentarza
Jeżeli faktycznie tak jest, że naciskasz hamulec, puszczasz i jeden toczek nie wraca tak samo jak drugi, to zacisk wymaga serwisu.