Skocz do zawartości

B'Twin (Decathlon) Rockrider 520 oraz 540 do wymiany.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Źródło: http://wrower.pl/wiadomosci/b-twin-decathlon-rockrider-520-oraz-540-do-wymiany,6533.html

Francuska sieć sklepów sportowych Decathlon wzywa klientów, którzy nabyli rowery B'Twin Rockrider 540 oraz 520 do zaprzestania używania ich oraz zwrotu roweru.

Oczywiście w zamian otrzymają oni nowy jednoślad pozbawiony wady fabrycznej.

Wymiana rowerów dotyczy tylko i wyłącznie określonych modeli, które były w sprzedaży pomiędzy 1 października 2016 a 6 marca 2017:

1864812 - ROCKRIDER 520 CZARNY rozmiar L

1864813 - ROCKRIDER 520 CZARNY rozmiar XL

1864083 - ROCKRIDER 540 SZARY rozmiar L

2002104 - ROCKRIDER 520 GRANATOWY rozmiar L

2046832 - ROCKRIDER 520 ŻÓŁTY rozmiar L

Pracownicy firmy stwierdzili, że niektóre ramy obarczone są ryzykiem złamania.

Dlatego podjęto decyzję o wycofaniu rowerów górskich B'Twin Rockrider 520 i 540, których dotyczy problem.

Jeśli kupujący jednak nie chce wymiany roweru otrzyma zwrot kosztów zakupu.

Więcej informacji można otrzymać pod numerem telefonu 800 808 007 (połączenie bezpłatne), od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10-20.

Opublikowano

"My dbamy o szczegóły, Ty cieszysz się jazdą"

...tia 

Opublikowano

Wpadka jak każdego innego dużego producenta.

Dobrze, że się przyznają i robią akcję serwisową, a nie próbują tuszować.

Opublikowano

No kwestia podejścia. Za tuszowanie takich spraw jednak jest paragraf więc, to żadna ich łaska. To jakby pójść do budy z kebabem i znaleźć w nim karalucha za co w zamian dostać nowego. No niby spoko, nowy kebab, ale dla mnie nie jest to zaleta lokalu ;) 

Opublikowano

Wiesz każdemu producentowi/sprzedawcy się może zdarzyć wpadka.

Tutaj akcja jest dość okazała, akurat bo to spory sprzęt, jakim jest rower.

Jak była akcja wymiany/zwrotów na karabinki bodajże marki Simond to jakoś przeszła bez większego echa.

To też nie jest tak, że na pewno taka rama strzeli, jest większe tego ryzyko zapewne, bo pewnie coś poknocili przy spawaniu całej partii.

 

Nie jestem ich pracownikiem, a klientem od lat, jakość obsługi klienta po sprzedaży jest bardzo dobra.

Nigdy jeszcze reklamacja jakakolwiek jaką zgłosiłem nie została odrzucona.

 

Koncerny motoryzacyjne też robią takie akcje serwisowe i jakoś nikt po nich nie jedzie, że łaski nie robią ;)

Opublikowano

Plus za uczciwość się należy. Niby łaski nie robią ale wprost się przyznają. 

Odnośnie koncernów motoryzacyjnych SpiderMAN ma rację. Początkowo A klasa Mercedesa nie przeszła testu łosia, wadliwe egzemplarze wymienili ale sprawa została szybko wyciszona/zatuszowana. Kiedyś bodajże Subaru Forester miał za słabe skrzynie, które szybko padały. Subaru zamiast poprawić skrzynie zmniejszył Nm. Ale wiadomo tak inne pieniądze wchodzą w grę.

  • Pomógł 1
  • Administrator
Opublikowano
2 godziny temu, ludojad napisał:

"My dbamy o szczegóły, Ty cieszysz się jazdą"

Zgadzam się z chłopakami - każdy producent zalicza czasem wpadkę.

  • Pomógł 1
Opublikowano

Nie, no jasne tego nie neguję. Tylko ma to u mnie znaczenie w opinii na temat producenta :) Może za wymagający jestem na dzisiejsze czasy ...

Opublikowano

Dla mnie ważne jest umieć się przyznać otwarcie do błędu.

Tutaj szacun dla nich bo to będą ogromne straty, tych rowerów jeździ multum!

Szczerość doceniam.

 

Opublikowano
1 godzinę temu, ludojad napisał:

Nie, no jasne tego nie neguję. Tylko ma to u mnie znaczenie w opinii na temat producenta :) Może za wymagający jestem na dzisiejsze czasy ...

Przy takim podejściu nie kupisz nic poza jakimiś malutkimi markami nieznanymi światu o których nie ma opinii. Wpadki zdarzają się każdemu. Czy to będzie Decathlon, czy Scott, Specialized czy inny Trek. Każdy większy producent robi też więc takie akcje i nie jest to nic nienormalnego.

  • Pomógł 1
Opublikowano
2 minuty temu, Fenthin napisał:

Przy takim podejściu nie kupisz nic poza jakimiś malutkimi markami nieznanymi światu o których nie ma opinii.

Trochę za daleko idące wnioski. Jeżdżę Scott'em, w planach Planet X. Jest wiele czynników wg. których podejmuję decyzję. 

6 minut temu, Fenthin napisał:

Każdy większy producent robi też więc takie akcje i nie jest to nic nienormalnego.

To, że stało się to normalne nie jest normą. Ja tu nie mam nic do akcji naprawczych, które są obligatoryjne i prawidłowo w tym przypadku przeprowadzane. Pracuję na co dzień w sprawach związanych z jakością (inna dziedzina) więc może to po prostu to moje skrzywienie zawodowe.

Zostawmy już moje zdanie bo to w B'Twin'ach łamią się ramy, a ja zgarniam ochrzan ;)

Pozdrower!

Opublikowano
37 minut temu, ludojad napisał:

Trochę za daleko idące wnioski. Jeżdżę Scott'em, w planach Planet X. Jest wiele czynników wg. których podejmuję decyzję. 

To, że stało się to normalne nie jest normą. Ja tu nie mam nic do akcji naprawczych, które są obligatoryjne i prawidłowo w tym przypadku przeprowadzane. Pracuję na co dzień w sprawach związanych z jakością (inna dziedzina) więc może to po prostu to moje skrzywienie zawodowe.

Zostawmy już moje zdanie bo to w B'Twin'ach łamią się ramy, a ja zgarniam ochrzan ;)

Pozdrower!

Kolego może żle to przedstawiłeś w tych czasach każda firma ma jakąś wtopę.W  motaryzacji jak grupa VW,oszukiwała klientów w sprawie norm spalin to dostała karę finansową,a i tak dalej co drugi polak marzy o VW kombi diesel.Takie mamy czasy^_^

Opublikowano

Pewnie ktoś kupił sobie "wypasiony" rower, pojechał w prawdziwe góry -- bo przecież rower górski -- i skasował na jakimś dropie. Dokładnie dlatego do ostrzejszej jazdy nie należy polecać budżetowych konstrukcji.

Opublikowano (edytowane)

Chciałbym wierzyć, że nasi producenci w podobnej sytuacji zachowaliby się podobnie. Jestem na kupnie Tribana z Decathlonu i takie postawienie sprawy nie zniechęca mnie, a w pewnym sensie wręcz utwierdza w tym zamiarze. 

Edytowane przez Karol
  • Pomógł 1
Opublikowano

Myślę, że Kross na pewno, co do reszty nie mam pewności.

7 godzin temu, SzajBajk napisał:

Zgadzam się z chłopakami - każdy producent zalicza czasem wpadkę.

Czasem większą, czasem mniejszą. Tak w biznesie bywa, a niewątpliwie to biznes.

Opublikowano (edytowane)

I mógłbyś się zdziwić. Parę lat temu Kross zaliczył wpadkę z ramami pękającymi na tylnych widełkach, tuż przy mufie suportowej. Na początku nie chcieli uznawać reklamacji, ale gdy przez Internet przelała się fala negatywnych komentarzy, zaczęto te ramy wymieniać. Ponadto pojawiła się informacja, ale tylko na Facebooku (powodzenia z szukaniem takich informacji), że jak komuś rama z wadliwej serii pęknie, to wymienią. Nawet po gwarancji. Ale na akcję serwisową wymiany potencjalnie niebezpiecznych ram się nie doczekaliśmy. Mimo, że Kross sam przyznał, że problem dotyczy określonej partii.

Edytowane przez Fenthin
  • Pomógł 1
Opublikowano
22 godziny temu, Fenthin napisał:

I mógłbyś się zdziwić. Parę lat temu Kross zaliczył wpadkę z ramami pękającymi na tylnych widełkach, tuż przy mufie suportowej. Na początku nie chcieli uznawać reklamacji, ale gdy przez Internet przelała się fala negatywnych komentarzy, zaczęto te ramy wymieniać. Ponadto pojawiła się informacja, ale tylko na Facebooku (powodzenia z szukaniem takich informacji), że jak komuś rama z wadliwej serii pęknie, to wymienią. Nawet po gwarancji. Ale na akcję serwisową wymiany potencjalnie niebezpiecznych ram się nie doczekaliśmy. Mimo, że Kross sam przyznał, że problem dotyczy określonej partii.

Ja mówię na dzień dzisiejszy... parę lat temu wiem jak było, sam reklamować próbowałem ramę Krossa ;)

Opublikowano
Dnia 21.04.2017 o 18:07, Andrzej Sawicki napisał:

Pewnie ktoś kupił sobie "wypasiony" rower, pojechał w prawdziwe góry -- bo przecież rower górski -- i skasował na jakimś dropie. Dokładnie dlatego do ostrzejszej jazdy nie należy polecać budżetowych konstrukcji.

Oj, wątpię, skoro akcja jest na tyle duża, widziałem ostatnio 8 zwrotów zrobionych, rowery szły w kartony i wysyłka do Portugalii.

Opublikowano

Wierz mi. Głupota użyszkodników nie zna granic, szczególnie celowo niedoinformowanych w markecie.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dnia 21.04.2017 o 18:07, Andrzej Sawicki napisał:

Pewnie ktoś kupił sobie "wypasiony" rower, pojechał w prawdziwe góry -- bo przecież rower górski -- i skasował na jakimś dropie. Dokładnie dlatego do ostrzejszej jazdy nie należy polecać budżetowych konstrukcji.

Akurat jeżdżę na 560s, dostaje od mnie ten rower porządne wciry... póki co wszystko cacy 😊 także śmiało można nim jeździć po górach 😊 a nawet od czasu do czasu przejechać się nim na 4X :)

Opublikowano

Akcja serwisowa jak każda. Nawet mercedesy takie maja z tym ze nie na zasadzie wymiany całego auta. Naprawdę plus za podejście.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

  • 1 rok później...
Opublikowano

Moim zdaniem sama dożywotnia gwarancja na ramy rowerów btwin jest bardzo fajnym ukłonem w stronę konsumenta. A nie jest to standard.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...