Duas Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Witam Na wstępie przepraszam nie mogę wygrzebać a temat na pewno był wałkowany ... Mam to - SLX M7000-11-B2 Holowtech II 36x26 i jest za wolne ... czy jest możliwość podmiany tarcz na "Bardziej zębate " np 46 T x coś w tej korbie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 38T max. Większych zębatek nie ma. Mało popularne BCD96 asymetryczne niestety... Odnośnik do komentarza
Duas Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) A więc coś większego to zmiana korby ... Na przykład na ?? aby miała duże T Jestem laikiem który dużo szybciej się poruszał na korbie 3 rzędowej WIELKIE zaskoczenie ta zmiana Lubie mieć coś pod nogą a tu młynek Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Duas Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Co siedzi z tyłu? Co to za rower? Korb dwublatowych do mtb, a taki zdaje się masz rower nie ma raczej z większymi tarczami. Odnośnik do komentarza
Duas Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Z tyłu SHIMANO CS-M7000-11 (11-42) Rower Kellys gate 70 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 No to nie ma opcji na wymianę korby na nic większego niż tarcza 38T. Przykro mi. Skoro chcesz jeździć szybko i pewnie po asfaltach to po co kupiłeś mtb? Odnośnik do komentarza
Duas Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Po szutrze dołkach i do pracy asfalcie , popełniłem błąd ... nowicjusz tłumaczy wszystko Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Taka rada, ćwicz jazdę kadencyjną, a nie powolne emeryckie kręcenie, ja na 36T korbie robiłem na hardtailu na prawdę fajne prędkości średnie. Odnośnik do komentarza