erbanceks1 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Rower posiadam od lutego 2018 roku. Został zakupiony na oficjalnej stronie Canyon-a. Obecny dystans około 2000 km. Wysyłka, opakowanie itd na wysokim poziomie. Jest to mój pierwszy rower szosowy także wybrałem najniższy model w rodzinie Endurace AL z osprzętem Tiagra. Szczerze nie narzekam, że nie dołożyłem do chociażby modelu AL 7.0 na 105. Wady i zalety opisałem na samym dole. Rocznik: 2018 Waga: ~9kg Rozmiar: L Kolor: Race Red Dane techniczne: Rama: Canyon Endurace AL (1350g) Widelec: Canyon One One Eight SL Carbon 1 1/8" (350g) Stery: Acros AZX 214 Tylna przerzutka: Shimano Tiagra 4700 Przednia przerzutka: Shimano Tiagra 4700 Direct Mount Klamkomanetki: Shimano Tiagra 4700 Hamulce: Shimano Tiagra 4700 Kaseta: Shimano Tiagra 4700 11-32 Koła: Mavic Aksium Opony: Continental GrandPrix SL Korba: Shimano Tiagra 4700 50/34 Suport: Shimano BSA Mostek: Canyon V15 Kierownica: Iridium H28 AL Sztyca: Iridium S35 Owijka: Canyon Ergospeed Gel Siodło: Selle Italia X3 Canyon Edition Zacisk siodła: Canyon Clamp SL Pedały: Shimano M520 Dodatkowe wyposażenie: Koszyki na bidon: Canyon Cage SF Wady: - Hamulce ( mała siła hamowania, brak Dual-Pivot, może w przyszłości wymienię na 105 ) - Brak główki ramy Tapered ( może nie do końca wada ale to w sumie standard w dzisiejszych czasach, plus lepiej wygląda ) - Przerzutka tylna ( też nie do końca powinienem tu pisać o tym że to wada ale budowa przypomina mi najtańsze przerzutki typu Acera. Konstrukcja Shadow byłaby świetna i dużo lepiej wygląda ) Zalety: - Koła ( są sztywne i mocne przy czym ciężkie ale na dziurawe drogi chyba w sam raz ) - Widelec ( czuję podczas jazdy, że tłumi drgania, w dodatku jest w pełni karbonowy razem z rurą sterową ) - Suport BSA ( nie sprawia problemów i łatwo można go wymienić ) - Wewnętrzne prowadzenie linek ( nic nie stuka na dziurach, wszystko jest spasowane ) - Fabryczne naklejki ochronne na ramie ( nie trzeba się martwić i samemu szukać gdzie nakleić ) - Według mnie dużą zaletą jest kolor tego roweru! Jest przepiękny, szczególnie w słonecznej scenerii Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez erbanceks1 3
piterrrxd Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Ladny kolorek. Ile zapłaciłeś łącznie z wysyłką?
erbanceks1 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Łącznie z wysyłką wychodzi 4300 zł. Ponad 130 zł za dostawę do PL + opakowanie Bikeguard 70 zł.
piterrrxd Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Canyon robi bardzo ładne rowery i mają porządny serwis, ale z cenami trochę jednak przesadzają. Tym bardziej że prowadzą sprzedaż bezpośrednią, co likwiduje marżę pośredników. 1
SzpiceR Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 2 godziny temu, piterrrxd napisał: Canyon robi bardzo ładne rowery i mają porządny serwis, ale z cenami trochę jednak przesadzają. Tym bardziej że prowadzą sprzedaż bezpośrednią, co likwiduje marżę pośredników. Właśnie ten serwis i polityka reklamacji/wymiany też swoje kosztują. BTW 4k za nowy rower, dobrej marki, na pełnej tiagrze, z fajnymi kołami i siodełkiem to całkiem spoko cena. Co do roweru to kolor bardzo spoko. Canyon'y al bardzo mi się podobają i jeśli do czasu zmiany roweru przekonam się do geo endurance to na pewno będzie to jeden z faworytów 1
Antyszprycha Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Właśnie. Popieram przedmówce. Koła nie są jakieś no name lub wodnej produkcji. Opony markowe. Siodło selle italia a co najważniejsze Canyon ładuje w swoje rowery pełne grupy od hamulców po korbę wiec uważam ze maja spoko ceny !Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro 1
macko1 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Moje marzenie 😁 moze na następny rok się spełni
piterrrxd Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Prównując do tych największych marek na pewno wypada dobrze, tu się zgodze. Jednak jeśli spojrzymy choćby na takiego popularnego tribana 540, to różnica jest spora. Za mniej dostajemy więcej - może poza wyglądem Niemniej najważniejsze, że autor tematu jest zadowolony Sam chętnie bym dopłacił do Canyona dla jego wyglądu, ale poprostu nie taką sporą różnicę.
adi1201 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Bardzo ładny rower. Przeglądając ofertę Canyona zawsze do niego wzdycham Niech się dobrze sprawuje.
erbanceks1 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) B'twina brałem na początku pod uwagę ale po prostu mi się nie podoba, osprzęt spoko jak za takie ceny ale po co miałem kupować rower z którego nie będę zadowolony i nie będę na niego patrzeć dniami i nocami Zawsze jestem skłonny zapłacić więcej za mniej jak coś wygląda "prestiżowo". Już szykuję się do kupna MTB 29-er, prawdopodobnie też od Canyon 3 godziny temu, adi1201 napisał: Bardzo ładny rower. Przeglądając ofertę Canyona zawsze do niego wzdycham Niech się dobrze sprawuje. Też tak wzdychałem ponad rok aż w końcu udało mi się uzbierać na niego 3 godziny temu, macko1 napisał: Moje marzenie 😁 moze na następny rok się spełni Życzę Ci aby się spełniło Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez erbanceks1
cypreess Opublikowano 5 Sierpnia 2018 Opublikowano 5 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja kupiłem w tym roku nowego 2018 Endurace AL7.0 całego na 105 w promocji na stronie Canyona za 4499zl + wysyłka 130zl + pudełko 70zl, Wiec za łączna kwotę 4699zl. Wiec praktycznie cena bardzo podobna do twojej a caly osprzęt oczko wyżej wiec taka rada dla innych warto czekać na promocje Canyona, ale tez nie na wszystkie rowery była dostępna mi się akurat udało Ps1. Kolor tak )) słuszny )) Ps2. Gorąco polecam pedały https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/tiagra-4700/PD-A600.html (super lekkie 280g), system SPD i look szosowy. Do tego stosunkowo nie drogie. Własnie takie mam i są świetne. Ps3. Czy masz jakieś trzaski z supportu/korby? Ja dziś przy pierwszej dłuższej trasie coś zacząłem słyszeć przy pedałowaniu choć nie jestem przekonany czy nie jest to coś ze sztycy siodełka i trzeba dołożyć pasty i poprawić jej montaż. Ale obawiam się, że nie Sent from my iPhone using Tapatalk Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez cypreess
erbanceks1 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 cypreess Powiem Ci, że miałem trzaski jakiś czas temu przez około tydzień przy dłuższych dystansach ale czy to były okolice suportu czy sztycy pojęcia nie mam. Samo przeszło W sumie jadąc na stojąco nie trzeszczało także być może sztyca. PS. Za jakiś czas pomyślę nad zmianą pedałów, póki co popularne M520 są spoko
sellaronda Opublikowano 1 Lutego 2019 Opublikowano 1 Lutego 2019 Hej! A można wiedzieć, jakie masz "wymiary". Też rozważam zakup tego roweru i zastanawiam się, czy brać L czy XL. I jeszcze jedno pytanko, na jednej fotce Twoja czerwona strzała jest zaparkowana przy dość gravelowej ścieżce - jak spisuje się na takich drogach?
erbanceks1 Opublikowano 2 Lutego 2019 Autor Opublikowano 2 Lutego 2019 @sellaronda 183cm, noga 87cm i L dla mnie idealnie pasuje. Rower tylko na asfaltowe nawierzchnie. 1
Tomek1981 Opublikowano 2 Lutego 2019 Opublikowano 2 Lutego 2019 W dniu 1.02.2019 o 15:48, sellaronda napisał: Hej! A można wiedzieć, jakie masz "wymiary". Też rozważam zakup tego roweru i zastanawiam się, czy brać L czy XL. I jeszcze jedno pytanko, na jednej fotce Twoja czerwona strzała jest zaparkowana przy dość gravelowej ścieżce - jak spisuje się na takich drogach? Do "gravelowej"jazdy to bardziej by się nadawała wersja z hamulcami tarczowymi,producent podaje możliwość założenia opon do 30mm.,ponoć nawet 33mm wchodzą. 1
kukula0308 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Tu macie coś podobnego i taniej http://marinbike.pl/argenta-elite-2018-p99.html?c=63 I duży prześwit rama widelec
SzpiceR Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 3 godziny temu, kukula0308 napisał: Tu macie coś podobnego i taniej - widelec alu-carbon - noname koła - korba fsa - łańcuch kmc - hamulce tektro + karbonowa sztyca Sorry, wolę canyona
Bartosh Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 1 godzinę temu, SzpiceR napisał: - widelec alu-carbon - noname koła - korba fsa - łańcuch kmc - hamulce tektro + karbonowa sztyca Sorry, wolę canyona Dodatkowo ten Marin to rower 2018, już nieprodukowany i chyba nigdzie niedostępny.
kukula0308 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Zgodzę się porównajmy ceny a dopiero później możemy się czepiać komponentów. Powiem tak hamulce tektro kolega dal minus jezdzilem na tiagrze i tektro te drugie lepsze niz shimano. Lancuch pewnie dlatego minus bo to KMC a nie shimano. Kola no tu sie zgodze ze no name ale naprawde mocne. Rama super wygodna. A korba pewnie też minus bo fsa a nie shimano. Równie sztywna że zintegrowana osią. I teraz cena 1500 zł więcej. Czyli za 4500 tysiąca jak miałbym się czepiać to mamy: rama Carbon pełna grupa minimum sh 105 koła do wyboru do koloru. Więc nie porównujemy rowerów w różnych przedziałach cenowych bo to bez sensu. Najważniejsze kupujemy to co nam się podoba i ma się podobać. POZDRAWIAM WSZYSTKICH
dawid91 Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Również planuje kupić ten model. Jakie są formy płatności przez strone Canyon? Tylko PayPal czy można płacić przez Przelewy24?
erbanceks1 Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 Przelew tradycyjny lub przez kartę.
Stryjek Opublikowano 6 Lutego 2019 Opublikowano 6 Lutego 2019 Fajna maszyna, a dual pivot i dobre klocki faktycznie dają radę, warto zmienić ja tak u siebie zrobiłem i polecam.
sellaronda Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 A jak oceniasz kasetę? Czy rozpiętość 11-32T (11-12-14-16-18-20-22-25-28-32) jest ok? Najpierw sam szukałem czegoś z takim zakresem, ale teraz coraz bardziej się zastanawiam, czy może lepsza byłaby twardsza, ale ciaśniej zestopniowana, np. 11-25T (11-12-13-14-15-17-19-21-23-25) albo 11-28T (11-12-13-14-15-17-19-21-24-28)? W sumie i tak będę poruszał się po płaskim z niewielkimi zmarszczkami, a w góry zamierzam tylko okazjonalnie. I tu moje drugie pytanie - wiesz może, czy wózek z Canyona obsłuży twardsze kasety (wiem, że krótki wózek nie da rady z szerokim zakresem, ale jak jest w odwrotnym przypadku, to jakoś nie mogę znlaleźć )? Bo jeśli da radę, to chyba wymienię na twardzszą, a "firmową" zostawię na jakieś górskie wypady.
erbanceks1 Opublikowano 23 Lutego 2019 Autor Opublikowano 23 Lutego 2019 Dla mnie rozpiętość 11-32 jest idealna bo jeżdżę w typowo górskich terenach, nie raz brakuje nawet przełożeń Jeśli śmigasz po płaskim to rzeczywiście brałbym coś pokroju 11-25 lub 11-28 ze względu na mniejsze skoki między biegami. Co do wózka to znawcą nie jestem więc się nie wypowiem. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się