Miloszs Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak już mówiłem amortyzator słabiej mi działa od kilku tygodni (amor sprężynowy). Rozkręciłem go, wyczyściłem, i posmarowałem sprężynę smarem (nie był tak bardzo brudny, tylko cały był w czarnym oleju). Był mały problem z zamontowaniem go do ramy (raz były luzy i stukał, albo ciężko było skręcać kierownicą), ale po kilku godzinach go zamontowałem . Przez około 2 godziny działał bardzo dobrze, ale później zaczął chodzić tak słabo jak wcześniej. Już nie wiem o co w nim chodzi. Jaka może być przyczyna? Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez Miloszs
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 13 minut temu, Miloszs napisał: raz były luzy i stukał, albo ciężko było skręcać kierownicą jak skręciłeś za mocno stery to nie dziw się,że się kierownica ciężko skręcała;p w jakim stanie są tuleje ślizgowe w dolnych lagach? , nałożyłeś trochę smaru na tuleje ślizgowe , możesz też dać trochę smaru pod uszczelki kurzowe
Miloszs Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dałem smaru na sprężyny i wokół nich, może jeszcze dam pod uszczelki kurzowe.
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 oglądałeś te filmy w ogóle? jak rozumiem nie rozkręciłeś amora na części ( nie rozłączyłeś góry od dołu)?
Miloszs Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Tak jak na filmie rozkręciłem śruby od dołu oraz nakrętki od góry, odłączyłem dolne lagi od górnych i wyjąłem sprężyny.
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 i tak jak na filmie nałóż smar na tuleje ślizgowe w dolnych lagach i wyczyść dobrze uszczelki kurzowe
Miloszs Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Po nasmarowaniu dolnych lagów smarem działa trochę lepiej.
Franz Mauer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Dnia 20.04.2017 o 21:13, Miloszs napisał: Jak już mówiłem amortyzator słabiej mi działa od kilku tygodni (amor sprężynowy). Rozkręciłem go, wyczyściłem, i posmarowałem sprężynę smarem (nie był tak bardzo brudny, tylko cały był w czarnym oleju). Był mały problem z zamontowaniem go do ramy (raz były luzy i stukał, albo ciężko było skręcać kierownicą), ale po kilku godzinach go zamontowałem . Przez około 2 godziny działał bardzo dobrze, ale później zaczął chodzić tak słabo jak wcześniej. Już nie wiem o co w nim chodzi. Jaka może być przyczyna? Jaki amor?
Miloszs Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2017 4 minuty temu, Franz Mauer napisał: Jaki amor? Sr Suntour 012 series v3
Franz Mauer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 6 minut temu, Miloszs napisał: Sr Suntour 012 series v3 XCM?
Franz Mauer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Jeśli masz na lewej goleni pokrętła PRELOAD +/- to nim regulujesz siłę napięcia sprężyny. Spróbuj przekręcić w stronę minusa i zobacz czy regulacja działa.
Franz Mauer Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Z tego co widziałem to masz również regulację blokady widelca, sprawdź czy ta regulacja również działa... Kolejna przyczyna - czy przy skręcaniu sprężyny nie dokręcasz zbyt mocno? Przy niskich temperaturach ten amor pracuje zdecydowanie gorzej. Przypomnij sobie kiedy ostatni raz działał poprawnie, może wtedy było wyższa temperatura i smar stały miał inną konsystencję? Jeśli masz taką możliwość to ogrzej suszarką lub czymś podobnym golenie amora i wtedy zaobserwuj jak pracuje amor.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się