Rebeliant86 Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Potrzebuje Waszej pomocy. Pacjent to B'Twin by Tektro, dwu tłoczkowe zaciski, hydrauliczne i tarcza 160mm, przy mojej wadze - 86kg - nie jestem w stanie zablokować tylnego koła. Przód jest żyleta, a tył to można powiedzieć, że jedynie zwalnia a nie hamuje. Czy to normalne, czy może być np. zapowietrzony? Odtłuszczenie już zrobiłem profilaktycznie ale nic się nie zmieniło. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Pietern Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 To nie jest normalne, spróbuj odpowietrzyć. 1
Gość Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Odpowietrz a jak nie pomoże wymień klocki a być może i tarcze.
Rebeliant86 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Klocki i tarcze mają przebieg 400km po Mazowszu więc zużycie niewielkie. Ale kupię zestaw do odpowietrzania i sprawdzę to najpierw. Dzięki. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
trollu Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 jak klocki żywiczne a były zachlapane np olejem to niski przebieg nie pomoże, klocki do kosza
Rebeliant86 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Opublikowano 14 Lipca 2018 Dzięki, w takim razie je też wymienię, bo koszt niewielki a może pomoże. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Kumpla żona miala podobny problem z heblami w swoim b'twinie. Cuda wyrabiałem z tymi heblami i dopiero wymiana tarcz pomogla. Nie ma innej metody jak sprawdzić każdą z opcji aż do rozwiązania problemu.
Rebeliant86 Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 Tarcze też mam w planie wymienić bo potrzebuje czegoś sztywnego na aluminiowym pająku. Celuje w Shimano Deore rt-76. W każdym razie dzięki za info, że tak być nie powinno. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
stanislaw.kozuchowicz Opublikowano 16 Lipca 2018 Opublikowano 16 Lipca 2018 @Rebeliant86 Możliwe, że to co napiszę jest dla Ciebie oczywiste, więc się nie obraź ale pamiętaj o kilku rzeczach: Przy pracy z hamulcami miej możliwie czyste ręce Po wyjęciu starych klocków z zacisku dokładnie go wytrzyj czystą ściereczką/ręcznikiem papierowym i dla bezpieczeństwa potraktuj odtłuszczaczem Wkładając nowe klocki postaraj się nie dotykać powierzchni ciernej i dla bezpieczeństwa potraktuj je odtłuszczaczem Po instalacji tarczy na kole też przeleć ją odtłuszczaczem Po zakończeniu instalacji nowego sprzętu i ustawieniu zacisku pamiętaj o beddingu: Pozdrawiam! 1
Rebeliant86 Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Opublikowano 16 Lipca 2018 Wyczyściłem klocki i tarcze odtłuszczaczem do hamulców. Jest może ciut lepiej ale dalej to nie to co moim zdaniem być powinno. Zamówiłem klocki, zobaczymy czy zaolejenie było przyczyną. Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Rebeliant86 Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Wymieniłem klocki zgodnie z waszą radą, zastosowałem bendding i hamulec jest brzytwa! Dzięki!Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 W dniu 15.07.2018 o 00:44, trollu napisał: jak klocki żywiczne a były zachlapane np olejem to niski przebieg nie pomoże, klocki do kosza Pomoże... trzeba je przepalić nad ogniem na kuchence gazowej. Miałem tak w BR-M355, po przepaleniu działa hampel bardzo dobrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się