wojo Opublikowano 13 Lipca 2018 Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Dzień dobry, pragnę się pięknie przywitać bo nowy jestem:) Mam Haibike noon 8.20 na 105, z roweru jestem mega zadowolony, rowerek na dwa lata na nalatane jakies 7tysi, niestety zauważyłem dwa dla mnie spore problemy Pierwszy to bardzo "ciężka" praca korby fsa, ciężka tzn z dużym oporem, mega dużym tzn po mocnym zakręceniu może wykona jeden obrot, postanowiłem dziś wybic oba łożyska i pytanie mam takowe - czy wymienia się łożyska czy cały wkład, bo wybicie łożysk nie jest żadnym problemem i ile takowe łożyska mogą kosztować. Dziękuje za info, pozdrawiam Drugi zas problem to "huczące" tylne koło, czyli tu także będzie pewnie wymiana łożysk a tam mam akurat xlc evo ale to może na później, kolo na razie się toczy:) Edytowane 13 Lipca 2018 przez wojo
GBike Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 13 godzin temu, wojo napisał: czy wymienia się łożyska czy cały wkład Ja bym wymienił cały wkład 13 godzin temu, wojo napisał: ile takowe łożyska mogą kosztować. Zapewne niewiele ale nie każdy wkład daje się rozebrać w taki sposób żeby ponownie nadawał się do użycia.
wojo Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Opublikowano 21 Lipca 2018 Łożyska kupiłem sa nietypowe i kosztuja min.50zł sztuka, założyłem pieknie poskręcałem i .....du..a nadal pracuje ciezko z oporem i nic to nie dalo, teraz pozosytaje pytanie co jest grane ze tak cholerna korba nie chce wspoplracowac tak jak powinna czyli lekko i elegancko? Moze ktos mial podobne przygody, nie da sie jezdzic na takim syfie bo nogi puchna po polowie dystansu.
Heboket Opublikowano 21 Lipca 2018 Opublikowano 21 Lipca 2018 W jaki sposób ona pracuje: - Ciężko, ale płynnie? - Ciężko i przeskakuje?
wojo Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Witaj. Ciężko ale płynnie bez zacięć, bez szarpania, poprostu odkrecasz srube mocujaca korbe i chodzi idealnie, dokrecasz ja delikatnie i zaczyna chodzic ciezko, odkrecasz ideał dokrecasz kanał:(
Heboket Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Mógłbyś nagrać film, na którym bez łańcucha zakręciłbyś korbą? W niektórych korbach lekki opór jest normą.
Puncu Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Opublikowano 10 Sierpnia 2018 To jest korba ze sztywną osią i z wielowpustem podobnym do octalink? Pokusiłbym się o zmiane podkładki między miską suportu a ramą. Dać 0,5mm mniejszą. Chyba że masz jakieś podkładki ma osi jak to występije w X-Type od Race Face?
wojo Opublikowano 10 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Film moge nagrac ale co innego lekki opor a co innego opor ktory nie pozwala zrobic jednego obrotu mocno nia krecac. Chodzi ciezko, na prace nog pewnie ma to zbawienny wplyw ale na moja wytrzymalosc juz chyba nie:) to jest hollow z wielowpustem na jedna srube od strony korby. Na stronie gossamer jest ten suport pokazany. 46 na 36. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez wojo
wojo Opublikowano 5 Marca 2020 Autor Opublikowano 5 Marca 2020 Mam jeszcze jedno pytanko, czy można zamienić korbe fsa bez przeróbek na innego producenta, rodzaju nadal z zebami 46/36 i korba 175mm ale poprostu inna.
Kruk Opublikowano 5 Marca 2020 Opublikowano 5 Marca 2020 Wszystko zależy jaka się grubość osi w korbie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się