Miszel Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Witam W którą stronę odkręcamy wkład suportu ? Standardowo w lewo ? Z drugiej strony odkręciłem choć trzeba było trochę siły. Z prawej strony nie mogę ruszyć. Rano zalałem jednym specyfikiem, zobaczymy czy pomoże. Rower - Kross Venom Berus Wkład - wg dokumentacji Truvativ Odnośnik do komentarza
Miszel Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Wymiana samych łożysk wewnętrznych warta jest roboty ? Czy taniej/prościej wymienić cały wkład ? Odnośnik do komentarza
KubaJeziorski Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Prawą stronę suportu odkręcasz w prawo. Ja osobiście nigdy nie bawiłem się w wymianę samych łożysk ale można się pobawić. Choćby dla własnej satysfakcji. Z rowerami Kross z jakimi miałem do czynienia to suporty były jakby: niedokręcone. Odnośnik do komentarza
Miszel Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Jestem trzecim właścicielem roweru. Postanowiłem zrobić przegląd całego roweru a łożyska w suporcie wymienić na wszelki wypadek. Luzów żadnych nie miałem. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Kiedyś chciałem zregenerować support w syna starym rowerze gość w sklepie z łożyskami powiedział mi za jedno 45 złoty, bo jakieś nietypowe rozmiaryWięc stwierdziłem że się nie opłaca Odnośnik do komentarza
Miszel Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Ustaliłem numer łożyska: 173110 z uszczelnieniem 2RS. Faktycznie sklepy podają ceny ok 45 zł z łożysko. Nawet jakbym w hurtowni dostał łożyska po 10 zł to nie ma sensu wymieniać gdy nowy wkład kosztuje 55 zł plus przesyłka. Tak więc na razie złożę stary i jak coś się będzie działo to wymienię. P.S udało się wykręcić wkład, obróciłem ramę do góry nogami, dobrze się zaparłem i poszło. Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Przykręć klucz do osi suportu a do tego użyj dużej dźwigni np. rury. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Możesz zawsze wyciągnąć osłonę łożyska z jednej drugiej strony wykończyć w benzynie by smar wypłukać, przedmuchac powietrzem uzupełnić smar np zwykły ŁT i chwilę będzie spokój. Taka reanimacji Odnośnik do komentarza
Miszel Opublikowano 11 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 42 minuty temu, piter614 napisał: Możesz zawsze wyciągnąć osłonę łożyska z jednej drugiej strony wykończyć w benzynie by smar wypłukać, przedmuchac powietrzem uzupełnić smar np zwykły ŁT i chwilę będzie spokój. Taka reanimacji Do jednego łożyska można by się dostać w taki sposób. Jednak jeśli nic się nie dzieje z łożyskami a uszczelnienia 2RS zazwyczaj dobrze uszczelniają łożysko to myślę że nie będę tego ruszał. Nic się nie dzieje, a sam wkład kosztuje grosze więc szkoda mi czasu na zabawę. Rozbierając suport spodziewałem się samych kulek także mnie to zaskoczyło że jest na zamkniętych łożyskach. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Tak napisałem kiedyś tak reanumowalem łożyska w starym sporcie, sport rozebrał em na części i miałem dostęp do obydwu łożyskJak pisałem wyżej nie opłaca się bo łożyska są droższe niż wkład supportuPozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się