Skocz do zawartości

Kellys Gate 50


Paweł 75

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przyzwoity rower, będziesz zadowolony....pod warunkiem, że dobrze dobierzesz rozmiar.

Opublikowano

Został tylko w rozmiarze M to jest jakieś 19" przy moim wzroście 182 cm powinna być dobra.

Opublikowano

Pasuje idealnie,teraz testy.

Dzięki

IMG_20180209_121826.jpg
Opublikowano

Jak wrażenia z jazdy? Faktycznie jest siłowe pedałowanie jak piszą?

Opublikowano

fajny, jeśli na zdjęciu siodło masz na odpowiedniej wysokości to warto wyrzucić podkładki z pod mostka i mostek w dół na minus, i będzie ciągle wygodniej ale z pewnością lepiej na podjazdach.

Opublikowano (edytowane)

Rower zwrócił moją uwagę. Gdybym wpadł na niego w lipcu nie wykluczone, że sam bym go kupił.  Za 4k pln dostajemy m.in. Recona Gold TK, obie sztywne osie, osprzęt Deore/SLX/XT i heble M506/447.

Jeszcze jedno, na stronie producenta jest błąd w opisie - korba jest SLX co widać też u Ciebie na zdjęciu. 

Edytowane przez cieq
Opublikowano

Dokładnie mostek dam na minus i 2 podkładki niżej, co do samej jazdy dopiero parę kilometrów. To pierwszy poważniejszy rower jaki miałem, do niedawna był to  Scott Kokomo na kolach 26 ale wrażenia z jazdy nowym super.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam mam możliwość kupna Kellys Gate 50, według mnie w fajnych pieniążkach niecałe 3000 zł za rower z 2015r. Czyli na Rebie i XT, SLX. Byłby to mój pierwszy rower MTB. Posłużył by mi również do jazdy w zawodach, maratonach oraz wypady w Beskid Śląski i żywiecki. Mam 196cm wzrostu oraz moją waga to około 100 kg. Ten rower jest w rozmiarze L, czyli największa rama. Poniżej wkleję geometrię. 

Teraz mam pytanie czy ten rower będzie dla mnie odpowiedni, wiadomo, że jeszcze muszę się nim przejechać itd. ale mam sporo km po niego i chciałbym zapytać o wasze zdanie nt. tego roweru ;)


 

Cytat

 

Rama: Kellys Dynamic HT 29 6061, potrójnie cieniowana, sztywna oś 12x142mm, RRC-Race Ready Concept Geometry

Widelec: Rock Shox Reba RL 29, 100mm skoku, SoloAir-powietrzny, PushLoc Remote Lockout-blokada skoku z manetką na kierownicy, sztywna oś 15mm Maxle Lite

Stery: FSA 1.5" zintegrowane

Suport: Shimano, zintegrowany

Mechanizm korbowy: Shimano SLX, M675 Hollowtech II (38x24T)

Manetki: Shimano SLX, SL-M670-B I-Spec Rapidfire Plus

Przerzutka przednia: Shimano SLX, M676 (34.9mm)

Przerzutka tylna: Shimano XT, M781

Ilość biegów: 20

Kaseta: Shimano CS-HG50-10 (11-36T)

Łańcuch: KMC X10L (112ogniw)

Hamulce: przedni Shimano M506, tylny M447, hydrauliczne, tarczowe

Tarcze hamulcowe: przednia 160mm, tylna 160mm

Klamki hamulcowe: Shimano Deore XT, BL-M506

Piasty: Mavic

Oś przelotowa: Rock Shox Maxle Lite 15mm/12mm

Obręcze/zestaw kół: Mavic Crossride 29

Szprychy: Mavic

Opony: Schwalbe Racing Rapid Rob, 57-622, 29"x2,25"

Wspornik kierownicy: KLS Master, oversize, 7stopni wzniosu

Kierownica: KLS Master, oversize

Chwyty: KLS Advencer LockOn gel

Wspornik siodła: KLS Master, 30,9mm

Siodło: KLS Avenger

Pedały: Shimano M505 SPD


 

 

rowery_mtb_29er_hardtail_kellys_gate_50_46891.jpg
Opublikowano

Największą wadą tego modelu są katastrofalne koła. 

Opublikowano

To są koła systemowe na prostych szprychach i to w ilości 24. Trochę ważysz i chcesz jeżdzić w górach. Jak Ci padnie lub urwiesz którąś ze szprych to masz wielki kłopot bo takie będzie bicie. Sama wymiana też nie jest prosta i tania bo to szprychy proste dedykowane do tych konkretnych kół. Sprawa druga to piasty. Widziałem na warsztacie pęknięty korpus tej piasty i byłem już wtedy w szoku. Po czym kolega z którym jeżdziłem dostał taki sam defekt czyli pękł korpus piasty. Koła zostawić jako rezerwowe, sprawy gwarancyjne i tak dalej a pomyśleć nad złożeniem czegoś "normalnego" dla swoich wymagań. 

Opublikowano

Jestem początkującym w tym temacie i nawet nie wiem w jakie koła celować ;) Dzięki za informację wezmę ją pod uwagę.  

Opublikowano

Koła to osobny segment i nawet ja nie umiem dobrze poskładać. Są od tego lepsi zawodnicy i im powierzam to zadanie. Są też gotowce więc nie widzę problemu. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Odgrzeje temat, jestem ciekaw opinii z pierwszej ręki..

Minęło już troche czasu więc pewnie nakręciłes km..jak wrazenia? Szczególnie chodzi o pozycje i wspomniane wyżej 'siłowe' kręcenie korbą, ze wzgledu na maly kąt podsiodłówki.

Faktycznie cieżko jest utrzymać wysoką kadencję?

Opublikowano

Witam. Nie odczuwam żadnego siłowego kręcenia, jeździ się wygodnie i lekko nie mam problemu żeby utrzymać odpowiednią kadencję. Zmieniłem jednak korbę 36 na 38 bo jak dla mnie były za miękkie przełożenia a teraz jestem zadowolony. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...