Skocz do zawartości

Hamulce mechaniczne

Jacob

Rekomendowane odpowiedzi

witam, posiadam rower z dwa tygodnie, przejechane z 200km przedni hamulec parę dni temu zaczął mi skrzypiec wydawać dziwne dźwięki po czym nagle przestał stopniowo działać w czym może być problem? jestem amatorem stąd moje pytanie

za pomoc dziękuję 

Edytowane przez Jacob
1 godzinę temu, Jacob napisał:

witam, posiadam rower z dwa tygodnie, przejechane z 200km przedni hamulec parę dni temu zaczął mi skrzypiec wydawać dziwne dźwięki po czym nagle przestał stopniowo działać w czym może być problem? jestem amatorem stąd moje pytanie

za pomoc dziękuję 

a jaki to hamulec, marka/ model/tarczowy/szczękowy- możesz coś więcej?

Nic mechanizmu nie blokuje? 

Czekamy na odpowiedź odnośnie modelu i typu hamulca. Jeśli jest to jakiś "marketowy" hamulec to jestem zdania że to nigdy nie będzie działać tak jak powinno. Mam podobne zdanie odnoście pilarek i kos spalinowych.
Najlepiej to: podesłać zdjęcie

Przejrzyj dział... Jest trochę już o hamulcach tarczowych...

Możesz także zostać przy mechanikach i poszukać BR-M545 plus klamki Deore LX BL-M571,

jeździłem ładnych parę lat na tym zestawie z półmetalikami Clarcksa, hamowanie brzytwa...

http://www.synkros.pl/product-pol-7035-Hamulec-machaniczny-Shimano-BR-M545.html

https://allegro.pl/klamki-hamulcowe-shimano-deore-lx-bl-m571-i7279124073.html

Do tego dobre linki i pancerze i będzie elegancko.

Całość Cię wyjdzie na przód i tył około 230-250zł z linkami Clarck's.

Niewiele dokładając możesz juz kupić hydrauliki, które będą trochę bardzie problematyczne przy montażu (skrócenie przewodów, odpowietrzenie), a hamować będą od tego zestawu gorzej.

Generalnie to każda hydraulika z Servowave od Shimano będzie 1000x lepiej hamować niż ten paść... Ale to już się kwota za komplet robi w okolicach 400zł.

Pytanie ile masz do wydania... bo górnego limitu w zasadzie nie ma...

Taka cena jak Pan mi wysłał by była dobra a ile takie hamulce nowe kosztują ?