Angelka22 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 cześć, wybieram się w weekend do Świardowa. Ktoś może mi polecić tam ciekawe trasy? Uprzedzam, że nie jestem profesjonalistką, więc wolałabym coś spokojniejszego a długiego. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Polecam stronę czeską, na nasze stronie jest zajecznik jednak osobiście mi się nie podobaTutaj masz mapęhttp://singletrack.pl/mapa-single-trackow/Polecam jechać z parkingu na Czerniawska Kopa do Czech oraz po tamtych trasach bardzo fajne Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 A mi natomiast zajecznik bardzo się podobał Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 A mi natomiast zajecznik bardzo się podobał Wiadomo każdy ma swój gust tylko by podjazd kogoś nie zaraził 🤣 Odnośnik do komentarza
Nurek_ Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 W Świeradowie masz ok 80 km singletracków o różnym poziomie trudności, więc jeździć jest gdzie. Trasy niebieskie i zielone są najłatwiejsze, czerwone nieco trudniejsze, najtrudniejsze czarne. Ale ogólnie poziom trudności nie jest wysoki, nawet na czarnych trasach nie trzeba mieś jakiś wielkich umiejętności, żeby je przejechać. Trasy są bardziej stopniowane pod względem wysiłku który musisz włożyć w przejechanie niż technicznej trudności. Odnośnik do komentarza
Antyszprycha Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 16 minut temu, Nurek_ napisał: W Świeradowie masz ok 80 km singletracków o różnym poziomie trudności, więc jeździć jest gdzie aby uściślić cnapisze, że ok 100 km (istotne bo jednak 20km w górach to sporo). 10 godzin temu, Kruup napisał: A mi natomiast zajecznik bardzo się podobał Mnie też mile zaskoczył i wcale nie odbiegał od czeskich ścieżek Odnośnik do komentarza