szybki5 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Witam. Podobają mi się takie rowery z cienkimi oponami. Czy te rowery są dobre? Czy amor czy jak to się nazywa z przodu na widłach to jest dobre? I koszt serwisowania drogi? Dodam że nie znam się na rowerach. https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-samodzielnie-skladany-rst-shimano-kenda-CID767-IDtZOfp.html https://sprzedajemy.pl/rower-ktm-cross-rama-60-cm-deore-xt-iwonicz-2-062e3e-nr53651011 http://allegro.pl/rower-tretwerk-subs-3-0-deore-xt-56-cm-i7384630834.html#thumb/7 Czy ktoś wie co to za siodełko? Proszę o nazwę lub link do tego siodełka. Spodobało mi się i może ktoś wie czy jest dobre? Pozdrawiam
Gość Opublikowano 20 Czerwca 2018 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Wszystko jest dobre - pytanie do czego ma być zastosowane. Napisz czego oczekujesz od roweru, gdzie będziesz głównie jeździć (asfalt, teren, szutry), napisz też coś o sobie (jaki masz wzrost, czy jeździsz już na rowerze czy dopiero chcesz zacząć itp.).