Skocz do zawartości

Ustawienie hamulcow hydraulicznych


OskareQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno zakupilem nowy rower, sprzedajacy powiedzial, ze klocki sa do wymiany. 
Pozniej okazalo sie ze hamulce sa przy okazji zapowietrzone, odpowietrzylem je podzialaly jakos 2 godzinki i klamki znowu luzne...
Oddalem rower do serwisu, czekalem tydzien na hamulce, po tym jak je dostalem bylem znowu zadowolony przez niecale 2 godziny, tylni hamulec znowu zaczol sie ,,pocic"
Znowu oddalem hamulce do serwisu, wkoncu udalo im sie je dobrze zrobic, nic nie przecieka i wgl.
Aczkolwiek nie jest do konca tak jak bym chcial, tylni hamulec chodzi miodzio jest maly luz na klamce itd. no poprostu bajka ❤️ 
z przednim niestety jest troche gorzej, klamka niema wogolne luzu, tylko ja dotkne i odrazu lapie i tu pojawia sie moje pytanie.
Co moge zrobic, zeby jedank byl tam ten luz? chociaz minimalny.
Z gory dziekuje za odp.

 

Rower: GT Karakoram 2013

Odnośnik do komentarza

Wygląda na to, że układ jest przepełniony. Może tak się stać, jeśli hamulec nie był odpowietrzany na w pełni cofniętych tłoczkach. Musisz ustawić klamkę jak do odpowietrzania i odkręcić śrubę odpowietrzającą w klamce. Następnie jakimś płaskim narzędziem rozpychasz tłoczki, by weszły do wewnątrz zacisku i przytrzymujesz w tej pozycji przez chwilę. Ewentualny nadmiar płynu powinien wypłynąć klamką. Po tym wkręcasz ponownie śrubę w klamkę, czyścisz wszystko z resztek płynu lub oleju hamulcowego i w drogę.

Edytowane przez Fenthin
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...