Skocz do zawartości

Problem z bólem czterech liter i nóg na rowerze :(

proteinek1234

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam !! 
Koledzy i Koleżanki od 3 miesięcy zacząłem przygodę z kręceniem na mtb :)
Mam problem dotyczący bólu czterech liter i nóg .
Jestem jeszcze zielony w temacie więc proszę o wyrozumiałość :)
Z początku myślałem że to kwestia przyzwyczajenia teraz obawiam się że źle dobrałem rozmiar roweru pod swój wzrost :(
Rowerek to specialized rockhopper pro 2018 rozmiar ramy L koła 29 
mój wzrost to 181 cm długość kopyta 79 cm waga 79 kg .
Powiedzcie mi czy faktycznie rozmiar jest za duży czy powinienem jeszcze trochę pojeździć i przyzwyczaić swoją osobę do jazdy :)
Pozdrawiam Cieplutko :)

Edytowane przez SpiderMAN
Tytuł...
Opublikowano (edytowane)

Wg mnie rower na styk, ale pewnie górną rure masz tuż pod "jajkami". Największy wpływ na komfort pupy i nóg ma prawidłowe ustawienie siodełka i jego właściwe dobranie. Pokombinuj trochę z róznymi ustawieniami wysokości, nachylenia i odelgłości siodełka od kierownicy. Jak nie wiesz w jaki spośób się do tego zabrać to przeszukaj to forum, alebo zajrzyj np tu: http://narower.com/jak-ustawic-siodelko-w-rowerze-ustawianie-siodelka-bikefitting-siodlo-rowerowe-w-rowerze/

Edytowane przez Franz Mauer
Opublikowano

Po pierwsze poprawiłem tytuł... ;)

Po drugie, przeniosłem do odpowiedniejszego działu.

Polecam obejrzeć filmiki SzajBajka dotyczące bikefittingu, rozmiar roweru raczej będzie ok, natomiast problemem jest na 99% ustawienie wysokości siodełka, samo siodełko, jego ustawienie w jarzmie sztycy...

Opublikowano

Miałem podobny problem ze swoim rowerem jak go kupiłem, siodełko niby odpowiednio ustawione, wszystko dobrze ale cos mi nie pasowalo. Miałem spory ból pleców jak i tyłka. Sprawdziłem mostek i odwróciłem go z negatywu na pozytyw oraz podkładkę z nad mostka dałem pod mostek i jest już idealnie. Może to Ci coś pomoże.

Opublikowano