obcy02 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Witam, posiadam rower Romet Rambler 27,5 2.0 2015 ostatnio przekrzywiła mi się przerzutka i nie nadaje się do użytku i nie wiem jaką kupić, żeby była kompatybilna.Nie znam się na tym totalnie i nie wiem jakie parametry muszę znać.
Zbysio Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Pewnie hak przerzutki. Ale dla pewności daj foto czytelne.
w0jta5 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Jeżeli masz tam 3x8, to możesz wybrać przerzutkę obsługująca do 9 rzędów. Reszta zależy od budżetu. Np. https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/tylne-przerzutki-rowerowe/mtb-trekking/f/shimano:196,e,7/?attr[367]=37157
obcy02 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2018 12 minut temu, Zbysio napisał: Pewnie hak przerzutki. Ale dla pewności daj foto czytelne. w sumie i to i to jest przekrzywione, zaraz dam zdjęcie. przesyłam zdjęcia przerzutki i haka.
Zbysio Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) Jak dla mnie z tych zdjęć ewidentnie hak. Spróbuj jeszcze zrobić równolegle do kasety patrząc od tyłu. Zresztą za żywo sam powinieś widzieć czy hak jest równolegle do kasety. Wywrotka była? Edytowane 8 Czerwca 2018 przez Zbysio