hszan Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam, używam mio 205 HC od miesiąca, do tej pory synchronizacja z mio share działała bez zarzutu - po podłączeniu kablem wszystko widzę na mio share. natomiast w czerwcu przejechałem dwie trasy i żadna z nich nie "zaciąga" się do kompa pomimo, że w cycloagencie jest info, że jest zsynchroniozwane. ktoś? coś? pomocy!! pozdrawiam
Marek Karnecki Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Shimano ! Na pewno po zakończeniu jazdy kliknąłeś "przestań nagrywać" ? MIO ma taki feler, że jeśli nagrywania nie zakończysz a MIO się wyłączy ( bo np się rozładuje, lub podpinasz do komputera, co powoduje restart ) to trasa nie została zapisana Sam tak miałem 2-3 razy bo zapomniałem o tym "ficzerze" pozdr !
hszan Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 tego nie wiem, ale jest taka możliwość ;-(, dzięki za pomoc pzd
hszan Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2018 7 godzin temu, Marek Karnecki napisał: Shimano ! Na pewno po zakończeniu jazdy kliknąłeś "przestań nagrywać" ? MIO ma taki feler, że jeśli nagrywania nie zakończysz a MIO się wyłączy ( bo np się rozładuje, lub podpinasz do komputera, co powoduje restart ) to trasa nie została zapisana Sam tak miałem 2-3 razy bo zapomniałem o tym "ficzerze" pozdr ! z drugiej strony w historii na urządzeniu kilometry z tych dwóch tras się odłożyły, więc pewnie były nagrywane.... jutro traska do zrobienia więc się okaże..
stanislaw.kozuchowicz Opublikowano 8 Czerwca 2018 Opublikowano 8 Czerwca 2018 @hszan, A próbowałeś kilkukrotnie podłączać i synchronizować urządzenie? Miałem podobny przypadek. Stworzyłem sobie trasę na stronie mio share i chciałem zsynchronizować ją do urządzenia. Czasami za pierwszym razem trasa nie jest pobierana z portalu do urządzenia, ale odłączenie urządzenia od komputera, ponowne podłączenie i synchronizacja pomagają. Pozdrawiam!
hszan Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2018 ;-( kolejny problem z MIO. po podłączeniu do kompa bateria się ładuje ale komp nie rozpoznaje w ogóle urządzenie, tak jakby nie było podłączone. ktoś miał może podobny problem. jak skontaktować się z mio - na stronie nie mogę znaleźć do nich kontaktu pzd
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) zobacz tu https://www.mio.com/pl_pl/contacts albo tu http://www.mio.pl/pomoc/ Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Gość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się