Skocz do zawartości

Dartmoor Bluebird Pro

Jack100

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,

Przymierzam się do pierwszego roweru na bardziej wymagające trasy po lesie, znalazłem to cudo które mi się bardzo wizualnie podoba:

https://sklep.biker-house.pl/rowery/rowery-grawitacyjne/dartmoor-bluebird-pro-kolo-27-5-red-2018.html

Nie znam się zbytnio na specyfikacji, czy polecacie może coś jednak innego w tej granicy cenowej? Czy na początek jest ok? Z góry dzięki za odpowiedzi.

bluebird zbiera dobre noty za solidność i niezły stosunek tego co oferuje do ceny. Wątpię, żebyś znalazł coś ciekawszego chyba że trafisz na jakąś niezłą okazję ale z tym to jak grą w lotto 

Jeśli chcesz coś na nieco trudniejsze trasy w lesie to tylko ten model. W tej cenie nie znajdziesz nic lepszego, a napis na ramie mówi sam za siebie, dartmoor robi rowery które zniosą bardzo dużo. Osprzęt jest bardzo dobry.

Chciał bym pomóc ale zupełnie nic mi nie mówi stwierdzenie "wymagające trasy po lesie". Tym bardziej, że Dartmoor ma inne fule w ofercie do jazdy po lesie w tym trochę droższego Evo z "normalnymi" kołami. 

Chodzi mi o trasy rowerowe na których mógłbym zacząć coś skakać, bardziej pobawić się bo mam już rower górski ale jest dość ciężki i sztywny, raczej nadający się na asfalt i wyboiste drogi. 

• 1 miesiąc temu...

W sumie to prawie jestem zdecydowany na zakup. Przymierzałem się do niego i jest super natomiast mam jedną obawę, rower jest na 3" oponach. Jestem laikiem więc nie wiem jak to się ma do jazdy po asfalcie. Czy w takich oponach będzie zdecydowanie wolniej niż na 2.25" lub 2.5"?

7 godzin temu, Jack100 napisał:

W sumie to prawie jestem zdecydowany na zakup. Przymierzałem się do niego i jest super natomiast mam jedną obawę, rower jest na 3" oponach. Jestem laikiem więc nie wiem jak to się ma do jazdy po asfalcie. Czy w takich oponach będzie zdecydowanie wolniej niż na 2.25" lub 2.5"?