Skocz do zawartości

Giant Anyroad


Rekomendowane odpowiedzi

Model z "dwójką", 2017, wyposażenie takie jak podaje Giant na  swojej oficjalnej stronie. To jest szosówka, gravel, przełaj. Rowerek na wszystkie drogi. Napęd 2x9 - dla mnie wystarczy. robię na nim od 30 do 150 km ale bez wariacji, nie codziennie. Nie podoba mi się zawór Presta - przy pompowaniu złamałem tam coś i musiałem wymienić dętkę. Chyba zmienię dętki na zawór samochodowy. Ciężko się pompuje od 3 do 5,5 bara.. Mam go miesiąc i już nakręcone 1000 km. Nie serwisuje go u Gianta tylko u swojego zaprzyjaźnionego serwisanta bo w sumie gwarancja jest tylko na ramę. Na łańcuch nakładam oryginalne oleje "na każde warunki" - takie bardziej płynne niż lepkie.  ......... Do rowerka dokupię jeszcze oświetlenie Garmina , kamerkę i radar. Mam już nawigacje Edge. 

No to tyle. Jetem z niego mega zadowolony.

Edytowane przez Maciej
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Maciej napisał:

Chyba zmienię dętki na zawór samochodowy.

Nie polecam. Prawdopodobnie będziesz musiał rozwiercić obręcz, co może ją osłabić. Lepiej kup przejściówkę i będziesz mógł pompować koła na stacjach benzynowych. 

Przejściówka na allegro to koszt 3,50 pln.

ECDA2093-2795-47CC-9F34-0CC460213C5B-6053-000005ACDCB2E15D.jpeg
  • Lubię to! 1
  • Pomógł 1
Odnośnik do komentarza

Ładny Giant. Z ramami Anyroad'a jest chyba tak, że albo się je kocha albo nienawidzi. Mnie się taka geometria nie podoba, ale słyszałem, że mega-wygodna. 

Edytowane przez Rolo
Odnośnik do komentarza

Witam. Od niedawna posiadam ten sam rowerek z 2015 roku (trafił mi się w bardzo dobrej cenie w sklepie stacjonarnym)z napędem 3x9 i Już po pierwszych jazdach nie jestem za bardzo zadowolony z napędu. Mimo wielu regulaacji strasznie ciężko zbija biegi z wyższych na niższe. na odwrót nie jest tak żle. I tu mam pytanie czy twój napęd 2x9 tej nowej Sory działa ok?Korbe masz FSA omega 48-32 ? i jak to sie ma do blatów 50/34.Ja planuje zmiane napędu na 2x10 i poważnie myślę o Tiagrze, ale chcę korbę z FSA tylko mam dylemat nad modelem bo albo FSA Focus 50/34 blaty albo FSA Gossamer Pro 50/34 , co sądzicie którą wybrać, i jeszcze czy mogę wrzucić klamko manetki ze 105tki do Tiagry, czy lepiej celować w przerzutki i manetki ze 105?

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie. zakupiłem rower giant anyroad 2 2017 i jestem mega zły. 1 . krzywa opona, której nie można napompować aby uzyskała normalny kształt. bardzo słabe hamulce, które zupełnie nie hamują- klocki są tak słabe jak zrobione z plasteliny. dopiero wymiana na spiekane rozwiązało problem. kiepskie linki od przerzutek i hamulców, które bardzo szybko nadają sie tylko do wymiany. w moim egzemplarzu producent nie bał sie wsadzic sruby mocującej siodełko z jakiegoś złomu- ciągle siodełko latało i nie dało się jej dokręcić aż pękła w czasie jazdy. wielki minus . a najgorsze w całym modelu są koła- nie wiem kto odpowiada za kontrolę jakości- momentalnie robią się krzywe- w tylnym pękła szprycha. jeżdzę od 30 lat na rowerach i takiego badziewia na oczy ie widziałem. kupiłem nowe tylne koło złożone w polskiej firmie. bardzo dobry zakup- mam na myśli składane koło ale nie rower giant anyroad . ogólnie nie polecam ani tego modelu ani firmy giant. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

A ja mam wrażenie, że wszystkie firmy wkładają byle jakie koła, aby się tylko toczyły. W gravelach w średniej klasie rowerów chyba tylko fuji w Jari 1.3 wrzuciło jakieś fajne koła Stansa. W moim Specu Sequoi koła to czyta rzeźnia. Przednia piasta dwa razy była w serwisie, teraz idę z tylną piastą. Coś w niej rzezi. Rower ma dopiero kilka miesięcy i poza tymi kołami jest super. Ale koła.... szkoda gadać.

Dnia 29.05.2017 o 22:52, Romaro_RR napisał:

Witam. Od niedawna posiadam ten sam rowerek z 2015 roku (trafił mi się w bardzo dobrej cenie w sklepie stacjonarnym)z napędem 3x9 i Już po pierwszych jazdach nie jestem za bardzo zadowolony z napędu. Mimo wielu regulaacji strasznie ciężko zbija biegi z wyższych na niższe. na odwrót nie jest tak żle. I tu mam pytanie czy twój napęd 2x9 tej nowej Sory działa ok?Korbe masz FSA omega 48-32 ? i jak to sie ma do blatów 50/34.Ja planuje zmiane napędu na 2x10 i poważnie myślę o Tiagrze, ale chcę korbę z FSA tylko mam dylemat nad modelem bo albo FSA Focus 50/34 blaty albo FSA Gossamer Pro 50/34 , co sądzicie którą wybrać, i jeszcze czy mogę wrzucić klamko manetki ze 105tki do Tiagry, czy lepiej celować w przerzutki i manetki ze 105?

105 super się sprawdza. Chodzi jak w zegarku. Biegi wchodzą niezauważalnie, bezszelestnie, bez zbytniej zwłoki. Zarówno w jedną jak i w drugą. Nie pamiętam aby coś kiedykolwiek mi zazgrzytało lub nie weszło. Mam znajomych, którzy jeździli na różnych i 105 wskazywali jako najlepszy osprzęt w akceptowalnej cenie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli nowe koła się rozpadają, to używamy rękojmi. Szczególnie łatwo jest, jeśli wada wystąpi przez pierwsze 6 miesięcy użytkowania -- wtedy z mocy prawa jest uznawana za fabryczną.

Na pewno w tańszych modelach będą "ciężkie", bo przecież mało kto zauważyłby -300 g, a oszczędność spora. Potem dochodzi sposób używania i masa użytkującego. Trzeba też pamiętać o pierwszym przeglądzie, gdzie m.in. są dociągane szprychy i doprostowane obręcze. Bez tego może być różnie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...