gregor1-79 Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Witam. Zabrałem się za wymontowanie suportu z ramy i napotkałem problem,ale po kolei: 1.odkrecilem główna śrubę na imbusa choć tak na prawdę tylko poluzowalem bo kontrowala ja aluminiowa tulejka (i tu pierwsze zaskoczenie),którą wykrecilem za pomocą młotka i gwoździa do betonu- lekko to poszło,za pierwszym pykniecięm. 2.Wykrecłlem tulejke, śrubę i sądząc że za pomocą dłoni zdejmie korbę pierwszy raz w życiu ot tak,bez uzycia siły. Nie.nie da się. 3. Chwilę jednak się posiłowałem ,psiknąłem smarem do łańcucha,zacząłem podważać kluczem od wkładu suportowego z jednej strony a z drugiej młotkiem gumowym biłem w ramię korby i nic to nie dało. 4. Znalazłem w swoich szpargałach śrubę o przekroju jak ośka(ta rurka)z myślą ,że może uda się w drugą stronę czyli wybić za pomocą normalnego już młotka. Zapomnijcie! Zabrakło mi pomysłu na punkt piąty. Chyba że mam jak na kwadracie -jeździć bez nakrętki póki sama się nie poluzuje i spadnie? Poniżej fotki poglądowe:
Fenthin Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Dwie sprawy - to nie HT2 oraz robisz to źle. Wkręć obie śruby tak, jak były. Potem zacznij odkręcać tę wewnętrzną. Zapierając się o zewnętrzną będzie zsuwać ramię z osi. I tyle. 1
Gość Opublikowano 30 Maja 2018 Opublikowano 30 Maja 2018 Dokładnie, to taki wbudowany ściągacz, też mam takie rozwiązanie w mojej FSA Comet w Giancie...
gregor1-79 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Opublikowano 30 Maja 2018 2 godziny temu, Fenthin napisał: Dwie sprawy - to nie HT2 oraz robisz to źle. Wkręć obie śruby tak, jak były. Potem zacznij odkręcać tę wewnętrzną. Zapierając się o zewnętrzną będzie zsuwać ramię z osi. I tyle. Po pierwsze :wielkie dzięki bo jestem już po zabiegu. Musiałem przyłożyć nieco siły żeby to puściło a tu gwinty z aluminium.jak już drgnęło to poszło. Po drugie: przepraszam za pomyłkę w tytule . Sprawdziłem raz jeszcze specyfikację krossa,moja pomyłka.
baucure Opublikowano 31 Maja 2018 Opublikowano 31 Maja 2018 Witam, generalnie na jutro planuję serwis korby i wymianę suportu w krosie level b6 z 2017 roku z korbą jak w temacie. Mam w związku z tym dwa pytania: czy zdemontuję korbę bez tego dziurkowanego pierścienia, który zgubiłem, i czy można zamienne zastosować suport od shimano, np: BB52, pozdrawiam.
radek132@o2.pl Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Witam wszystkich tu obecnych. Mam problem z suportem z tego wątku, czy mogę go wymienić na zwykłego hollowtech II? Gdzie ewentualnie znajdę bo przeszukałem allegro i są tylko na kwadrat. Pozdrawiam!
baucure Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Witam, możesz wymienić na dowolną korbę MTB hollowtech II, sam o zrobiłem i wymieniłem w/w korbę na SLX, pozdrawiam Suport też możesz wymienić na dowolny MTB, będzie pasował
radek132@o2.pl Opublikowano 7 Marca 2019 Opublikowano 7 Marca 2019 Dzięki za szybką odpowiedź. Właśnie sobie poradziłem - nie wiedziałem że tą podkładkę z ząbkami trzeba odkręcić i wtedy korba wychodzi. Dzięki
Qba.Wu Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia W dniu 30.05.2018 o 12:27, gregor1-79 napisał(a): Po pierwsze :wielkie dzięki bo jestem już po zabiegu. Musiałem przyłożyć nieco siły żeby to puściło a tu gwinty z aluminium.jak już drgnęło to poszło. Po drugie: przepraszam za pomyłkę w tytule . Sprawdziłem raz jeszcze specyfikację krossa,moja pomyłka. Hej. Czyli jaki to typ suportu / korby? Kolega wyżej pisze, że wymienił na SLX i HT II. Też się zastanawiam . Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się