Skocz do zawartości

LAZARO GENERATION V2 - prośba o poradę

mah9

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Zastanawiam się nad kupnem roweru LAZARO GENERATION V2 . Jestem zielony w temacie rowerów. Mam nadzieję, że pomożecie mi podjąć właściwą decyzję w sprawie tego modelu.

Rower będzie używany głownie rekreacyjnie z przewagą dróg asfaltowych.

Z góry dzięki, pozdrawiam.

Dołączam listę podzespołów

6115?originalSize=true

Przeglądałem większość oferty Lazaro, jakoś bardziej podpasował mi Generation V2. Elitary V1, z tego co czytałem, ma gorszą przerzutkę tylną, za to Integral V2 nie ma hamulców tarczowych co skłania mnie bardziej ku Generation V2, chociaż tamte dwa maja koła 28 cali co jest całkiem spoko. W dwóch słowach ciężki wybór...

Generalnie chciałbym się dowiedzieć czy w ogole warto kupić rower od Lazaro?

Edytowane przez mah9
W dniu 29.05.2018 o 21:32, mah9 napisał:

Przeglądałem większość oferty Lazaro, jakoś bardziej podpasował mi Generation V2. Elitary V1, z tego co czytałem, ma gorszą przerzutkę tylną, za to Integral V2 nie ma hamulców tarczowych co skłania mnie bardziej ku Generation V2, chociaż tamte dwa maja koła 28 cali co jest całkiem spoko. W dwóch słowach ciężki wybór...

Generalnie chciałbym się dowiedzieć czy w ogole warto kupić rower od Lazaro?

Mam Lazaro Evolution V3już 3 sezon przejechane 3600 km (full alivio). Przez ten czas wymieniłem :

sezon I (2106r) nic. Rower więcej stał niż jeździł przebieg 500km

sezon II (2017r)padła korba "na kwadrat" wymiana na HT II przebieg ok 2500km

sezon III (2018r) wymiana łańcucha HG 53 na HG 93 oraz kasety przebieg 3600km

Ogólnie marka budżetowa, ale do rekreacji w zupełności wystarczy. Jedyny minus to korba na kwadrat. Bliźniaczym projektem do Lazaro/wg mojej wiedzy/ jest Kands. Biorąc pod uwagę osprzęt nic lepszego w tej cenie nie znajdziesz. Na twoim miejscu wybrałbym alivio, a nie acerę. Kwestia jeszcze rozmiaru kół, ale z tym ci nie doradzę bo wiele nie jeździłem na większych niż 26.