Skocz do zawartości

SCOTT Spark 900 RC (2016)


Franz Mauer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po długich wewnętrznych rozterkach i walkach myśli postanowiłem wprowadzić innowację w moim rowerowym życiu - zaprosiłem w moje skromne progi fulla do XC...po zmianach. 

 

Rama:  Spark Carbon / IMP technology / HMX / BB92 / Carbon z zawiasem typu U-Mono Link / Zwężana główka ramy  z hakiem typu  IDS SL pod oś sztywną 142x12mm 

Amortyzator:  FOX 32 Float Performance Elite Air FIT4 3- pozycyjny,  pod sztywną oś 15mm 

Skok przód/tył: 100mm/100 - 70 

Zdalne sterowanie: SCOTT TwinLoc 

Amortyzator tył: FOX Damper Float DPS Factory RC 3POS

Stery: półzintegrowane Ritchey Pro Tapered 

Przerzutka tył: SRAM XX1 Eagle12 rzędowa

Manetki:  SRAM XX1 EagleTrigger

Klamki hamulca: Shimano XTR M9000

Hamulce: Shimano XTR M9000 

Tarcze hamulcowe:  Shimano SM-RT81 w ystemie IceTech pod center lock /przód 180mm, tył 160mm)

Mechanizm korbowy: SRAM XX1 GXP PF DM Carbon z zębatką  owalną AbsoluteBlack 34T

Wkład suportu: SRAM GXP PressFit 41x89.5mm

Kierownica: Ritchey Carbon WCS 2X T shape Flat / 9° / 700mm

Chwyty: FABRIC Silicon

Mostek: Ritchey WCS C-260 oversize 31.8mm -6°

Pedały: BONTRAGER MTB (kompatybilne z SPD)

Wspornik siodła: Ritchey WCS Carbon Link / 31.6mm

Siodło: Selle San Marco Concor Dynamic

Piasta przód: Syncros XR RC CL / 15mm na bazie DT Swiss, oś Banana Bikes 

Piasta tył: Syncros XR RC CL / 142x12mm / RWS axle Rachet System /XD / na bazie DT Swiss, oś Banana Bikes 

Łańcuch: SRAM PC-XO1 Eagle

Kaseta: SRAM XO1 Eagle (XG1295) 10-50T

Szprychy: DT Swiss Aero Comp

Obręcze: Syncros XR RC 28H / Tubeless ready

Opony: MAXXIS ARDENT RACE 3C MaxSpeed 29x2.2 (przód), MAXXIS IKON 3C MaxSpeed 29x2.2 (tył) 

Koszyk na bidon: ELITE Cannibal

Osłona rury łańcuchowej: PRO

Waga: 10,98 kg

 

 

3.jpg

Edytowane przez Franz Mauer
  • Lubię to! 2
Andrzej Sawicki
Opublikowano
17 minut temu, Franz Mauer napisał:

Po krótkiej testowej przejażdżce urzekł mnie Twin Lock

To Ty nie słyszałeś, że nowoczesny full wcale nie buja? ;)

Koła to praktycznie wysoki model DT Swiss, tylko z napisami Syncros. Mają cienkie obręcze, bo Scott lubi tak oszukiwać na wadze. To jeden z powodów, dla którego odrzuciłem zeszłorocznego Sparka 900 (tylko 20 mm szerokości obręczy).

  • Lubię to! 1
Opublikowano

@Andrzej SawickiSłyszałem, dlatego wreszcie zdecydowałem się na fulla. Po prostu podoba mi się to rozwiązanie FOX, jak Brain Speca... Nie wiedziałem, że obręcze to DT. Piasty muszą być dt to mają autorski system DT ratchet. 

 

Andrzej Sawicki
Opublikowano

Scott od jakiegoś czasu tak robi w wyższych modelach. Nie powiem na pewno, ale w RC możesz mieć obręcze z włókna węglowego.

  • Lubię to! 1
Opublikowano

Czekam z wypiekami na twarzy na relację z jazdy :) 

No i gratuluję zakupu!

Opublikowano

@Franz Mauer gratuluje zakupu. Maszyna jest wizualnie piękna. A co stało się z Twoim Zaskarem ?

Opublikowano

@Antyszprycha dzięki. Zaskar wystawiony na sprzedaż w super ofercie. Chciałbym zostawić go sobie, ale nie mam gdzie go trzymać, a poza tym Scott był dla mnie dużym wydatkiem i chciałbym odzyskać trochę pieniedzy. Jest moooocno doinwestowany i wiem, że może komuś innemu sprawić wiele radości. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wrzuć link do swojego posta w giełdzie... z łaski swojej ;) Nie tutaj

Opublikowano

Zazdroszczę jest kawał sprzętu.:P

Powodzenia i miłej zabawy życzę:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...