Skocz do zawartości

Trek x caliber 9 . 2015r. rowerek do podrozowania .


revolta1

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc 

Posiadam X calibra 9 rower ten ma idealna geometrie jak dla mnie dobrze sie nim podrozuje i nabija km . jest rok 2015 przez pierwsze dwa lata nic w nim nie zmienialem nie czulem takiej potrzeby .a do roku 2018 .

Specyfikacja w orginale:

Koła 29" napęd 2x10 stery 1-1/8 cala (28,575 mm)stery bezgwintowe (a-head)stery zintegrowane 29")

RAMA Aluminium AlphaGold 21.5"

WIDELEC RockShox XC32, skok 100 mm NAPĘD PRZERZUTKA PRZEDNIA SRAM X7

PRZERZUTKA TYLNA Shimano Deore XT, Shadow

MECHANIZM KORBOWY Race Face Ride, 36/22 zęby

KASETA Shimano HG50 11-36 zębów, 10-rzędowa

ŁAŃCUCH KMC X10

PEDAŁY Wellgo nylonowe, platformowe KOŁA PIASTA PRZEDNIA Łożysko‎ maszynowe Bontrager

PIASTA TYLNA Łożysko‎ maszynowe Bontrager

OBRĘCZE Bontrager Affinity Elite z 28 otworami

OPONY Bontrager XR1, 29 x 2,20"

KONTROLA MANETKI Shimano Deore, 10-biegowe

DŹWIGNIE HAMULCA Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano M447

KIEROWNICA Bontrager Low Riser, 31,8 mm, wznios 5 mm

MOSTEK Bontrager Race Lite, 31,8 mm, 7 stopni

STERY Bezgwintowe 1–1/8”, częściowo maszynowe, pół-zintegrowane łożyska

SIODEŁKO Bontrager Evoke 1.5

WSPORNIK SIODEŁKA Bontrager SSR na 2 śruby, 27,2 mm, offset 12 mm

 

 

Powstale zmiany 

Kola-  DT swiss .obrecze E512. piasty DT 350 na prostych szprychach 

Mostek -accent 80mm .17 stopni .

Pedaly - platformy kross

Opony - schwalbe racing ralph 2.0 

Torba -podsiodlowa firmy " lidlini."

Torba - na kierownice no name kupiona w sklepie militarnym

Bagaznik - crosso. zakladam na dluzsze wyprawy wraz z sakwami

Blotnik - przod z Deca

Koszyki -na bidony KLS 

Zakupiony naped po sezonia wymiana:

Kaseta SLX 11-36

Lancuch

Duzy blat SLX 38T

A teraz rowerek 

 

 

 

 

20180524_111538.jpg 20180524_111544.jpg 20180524_111601.jpg 20180524_111621.jpg 20180524_111612.jpg 20180524_111642.jpg

Edytowane przez revolta1
  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Marcinsan napisał:

Zmieniles na duzy blat 38t Slx. co spowodowalo te zmiane? 

 

Z ciekawosci jak to technicznie wykonales zeby pasowalo do mniejszego blatu 22t?

Z 36 zmieniłem na 38 bo brakowało przełożeń na zjazdach i długich prostych na asfalcie. 

To są tylko 2 żeby a więc pasowało bez problemu. no w slx trzeba trochę podpilowac otwory żeby blat pasował do korby race face ale jeżeli chodzi o przezucania to bez problemu 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...