Skocz do zawartości

Rumia i okolice, trening MTB

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy jest ktoś chętny na treningi w lasach Trójmiejskiego Parku Narodowego?

Wysłane z mojego G3121 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cześć, ja jestem chętny na jazdę po TPK. Mieszkam co prawda z drugiej strony parku ale myślę, że wszystko jest do dogadania :) 

Opublikowano
Cześć, ja jestem chętny na jazdę po TPK. Mieszkam co prawda z drugiej strony parku ale myślę, że wszystko jest do dogadania  
To mam nadzieję że się niebawem dogadamy i gdzieś wybierzemy

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja bym się pisał (Gdynia). Co prawda jestem amatorem i nie wiem jaki miałby być to trening, ale chętnie pokręcę!

Opublikowano

Cześć, rownież amator z Rumi z chęcią bym się spotkał na wspólna jazdę na poznanie tras :)

Opublikowano
Też Rumia. Tylko MTB. Możemy się kiedyś umówić koło Zochliny i pojechać trasę rezerwat Cisowa, Zbychowo, kawałki tras Garmina Rumia/Reda.
Kręcę się w okolicach: https://www.strava.com/athletes/19045235
O widzę że jest nas coraz więcej. Ja jestem jak najbardziej na tak. Często jeżdżę koło karczmy Zochlina więc nie ma problemu. Jak coś to pisz.

Opublikowano
O widzę że jest nas coraz więcej. Ja jestem jak najbardziej na tak. Często jeżdżę koło karczmy Zochlina więc nie ma problemu. Jak coś to pisz.

Witam. Jestem dziś koło zochliny o godz 17:30

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja jestem chętny, z tym, że mój rower jest uziemiony - czeka w serwisie na części do amorka - rozsypał się tłumik powrotu w Reconie.

Opublikowano
Ja jestem chętny, z tym, że mój rower jest uziemiony - czeka w serwisie na części do amorka - rozsypał się tłumik powrotu w Reconie.
Mam nadzieję że szybko będzie sprawny.

Opublikowano