Szczsk Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Moderowany przez Puncu: Mam taką sytuację, że jeżdżę na rowerze (budżetowym) z amorkiem z przodu już sporo czasu i chciałbym przerzucić się z lasów i pól na szose głównie po to, aby robić sporo więcej kilometrów. Myślałem o tym aby zmienić kierownicę na baranka oczywiście z klamkomanetkami, zamontowac sztywny widelec, zmienić również opony na wąskie typowo szosowe, ale po prostu nie wiem czy tak można bez zakupu nowego koła. Osprzęt to ogólnie niska półka Shimano'wska, ale w dobrym stanie. Co o tym sądzicie i czy da sie w ogóle tak zrobić. Odnośnik do komentarza
hanus Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) Halo admin! Naucz się nazywać tematy Napisz co to za rower jaki osprzęt, jaką gotówką dysponujesz to może ktoś pomoże... Ogólnie transformacja nieopłacalna z barankiem... koszt rzędu 700zł Możesz po prostu wymienić amor na sztywny wideł i dorzucić jakieś rogi. Edytowane 15 Maja 2018 przez hanus Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 8 minut temu, hanus napisał: Halo admin! Spokojnie, nie krzycz. Nie oczekuj, że będziemy tu 24/7 i reagować błyskawicznie. Też jesteśmy ludźmi i potrzebujemy snu. @Szczsk, podaj nazwę roweru który posiadasz, albo najlepiej jego zdjęcie dobrej jakości to będziemy mogli coś poradzić. Nie wszystko jest kompatybilne między sobą, po co dokładać sobie problemów. Odnośnik do komentarza
hanus Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Spokojnie, nie krzycz. Nie oczekuj, że będziemy tu 24/7 i reagować błyskawicznie. Też jesteśmy ludźmi i potrzebujemy snu.Spokojnie... Żartowałem tylko. Nikogo po imieniu do tablicy nie wzywałem przecież. Tylko grzecznie post zgłosiłem. Również trochę dystansu do wypowiedzi innych ;-) Odnośnik do komentarza
csm-101 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) Też miałem taki pomysł ale po zsumowaniu kosztów zrezygnowałem. Nieopłacalna zabawa. Sztywny widelec miałem od razu zamontowany, dokupiłem rogi (nie wiem jak mogłem jeździć bez nich wcześniej) a po zużyciu opon 38 mm zmienię je na 32 mm z mniej agresywnym bieżnikiem dla mniejszych oporów toczenia i tyle. Takie zabiegi się opłacają bo opony i tak trzeba będzie wymienić a przy niskiej klasy osprzęcie przejście na klamkomanetki, baranek, do tego pewnie siedzi tam wolnobieg itd - gra niewarta świeczki. Edytowane 16 Maja 2018 przez csm-101 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Zrobić się da wszystko, tylko może to być totalnie nieopłacalne, klamkomanetki Sora same kosztują ponad 500zł... a gdzie reszta osprzętu z tej grupy... Przerabianie górala/crossa na szosę moim zdaniem jest nieopłacalne. Lepiej rower sprzedaj i kupuj szosę. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 sprzedaj swój rower lub zostaw go na zimę i kup używanego jakiegoś Tribana. Koszta wyjdą podobne a jeździć będzie się zdecydowanie lepiej. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się