Skocz do zawartości

Spodenki na szelkach

krzysiek280383

Rekomendowane odpowiedzi

krzysiek280383
Opublikowano

Witam

Kompletnie nie znam się na markach i odzieży rowerowej. Szukam jakiś sensownych spodenek na szelkach z wkładką żelową do max 200 zł. Przeszukując w sieci sklepy i allegro znalazłem te dwie oferty:
http://allegro.pl/fdx-meskie-spodenki-kolarskie-z-szelkami-i-wkladka-i7259145225.html#thumb/2
http://allegro.pl/rogelli-porrena-spodenki-rowerowe-r-3xl-i7218398035.html#thumb/1

Ktoś miał z tymi firmami do czynienia?

Opublikowano (edytowane)

del

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Muszę potwierdzić post powyżej. Seria 900 to bardzo sensowny wybór. Przynajmniej jeśli chodzi o wkładkę. Jak z jakością jeszcze nie wiem. Kupiłem je sobie pod koniec zimny (w promocji kosztowały mnie nieco ponad 100 zł) i przejechałem w nich na razie niecałe 1000 km, więc stanowczo za wcześniej aby wypowiadać się na temat jakości. Natomiast jeśli chodzi o wygodę, to muszę przyznać, że coraz częściej zdradzam w nich moje ukochane Martombiki ;-)

Opublikowano

Ostatnio kupiłem gacie z BCM Nowatex, za ok. 200 zł właśnie. Dziś przetestowane na dystansie 90 km, test zdały :)

Opublikowano
8 minut temu, de Villars napisał:

Ostatnio kupiłem gacie z BCM Nowatex, za ok. 200 zł właśnie. Dziś przetestowane na dystansie 90 km, test zdały :)

Dla mnie to najgorzej wydane pln-y na spodenki Vezuvio R10z BCM Nowatex.Na początku też byłem zadowowlony w miarę ale po niedługim czasie już nie było tak kolorowo.Rozciągające się szelki ,puszczające szwy,wkładka jak dla mnie nadaje się do jazdy ''w koło komina''max 30-40 km ,te szerokie ściągacze w nogawkach niby są ok ale po paru km jakoś dziwnie spodenki lubią się zmarszczyć .Raz się skusiłem i to był ostatni raz.To tylko moja opinia,a wiadomo jak to jest ze spodenkami i wkładkami.Podobnie jak z doborem siodełka 😉

krzysiek280383
Opublikowano