Rowerowa Szajba Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Witam co sadzicie o takich oponach? Jestem na kupnie takiego ogumienia do swojego roweru i moze ktos mial z nimi stycznośc? Wczesniejsze jakie zakupiłem to Win Road i powiem szczerze że opna 25 zł za sztuke nadaje sie jedynie pare metrów przejechac po bułki do sklepu i z powrotem. Okropnie to głubi bierznik na drodze i nie daja sie do jazdy na wycieczki rowerowe wogóle. http://allegro.pl/opona-26-x-2-00-continental-race-king-model-2017-i6844175777.html
Gość Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Co to jest "głubi bierznik"? Popraw błędy, proszę. Co do opon Race King - kupiłam w identycznym rozmiarze i na asfalcie spisują się bardzo dobrze (ostatnia wycieczka wyniosła prawie 60km), a w terenie przejechałam na nich maraton w Miękini i też byłam zadowolona.
Nurek_ Opublikowano 11 Maja 2018 Opublikowano 11 Maja 2018 Jeżdżę na tych oponach, bardzo dobry wybór w niskiej cenie (drutówki są po ok 50 zł). Opona niezła na asfalt, doskonała na szutry, w terenie też daje radę. Kiepsko sprawdza się za to w błocie. Ogólnie bardzo uniwersalny kawałek gumy.
siatafaka Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Ja nie polecam modelu 26x2.2 - zbyt często łapałem gumę na nich.
petro Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 To samo jest z 29x2.2 raz wciągu jednego dnia dwa razy kapcia złapałem, a na dodatek mają bicia.
Roman Wawa Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 3 godziny temu, siatafaka napisał: Ja nie polecam modelu 26x2.2 - zbyt często łapałem gumę na nich. 1 godzinę temu, petro napisał: To samo jest z 29x2.2 raz wciągu jednego dnia dwa razy kapcia złapałem, a na dodatek mają bicia. Cóż. Ja ma zdecydowanie odmienne zdanie. Mam w jednym (tzn.żona) 27,5x2.0 dobra na suchym bardzo ok. ale i błotniste maratony ma na tych oponach zaliczone. Dały radę bez problemu. W drugim rowerze, fulu mam 26x2.2 i też spisują się bardzo dobrze. Również przeżyły sporo tyrania po suchym jak i mokrym, dość szybko się oczyszczają. Trochę słabsze prowadzenie w zakrętach na szutrowej nawierzchni, delikatnie przeskakują, wyjeżdżają na zewnątrz łuku. Obecnie w nowym bajku założyłem na tył Race Kinga 29x2.2 a przód X-Kinga 2.4 i wg. mnie takie połączenie jest bliskie ideału. Jest dobre odejście i bardzo pewne prowadzenie. Jedyny problem to (jeśli to problem) to przy oczyszczaniu się X-Kinga w "japę" lecą kawałki jak by ktoś łopatą sypał. Na pewno bardzo istotne ciśnienie jak i waga rowerzysty. W zasadzie zawsze ciśnienie jakie daję to 1,8 przód i 1,9 tył. Dodam, że nigdy nie złapałem gumy. Fakt, że koła zalane mleczkiem i kilka razy gdzieś był przeciek po przebiciu ale nigdy na tyle by uniemożliwić dalszą jazdę. Raz w przeciągu ponad roku musiałem uzupełnić mleko, zaczynały tracić ciśnienie. Ja polecam, kilka modeli udał mi się już "styrać" ale obecnie Conti jest dla mnie TOP nr.1 na moich mazowieckich szlakach. 1
siatafaka Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 1 minutę temu, Roman Wawa napisał: Fakt, że koła zalane mleczkiem i kilka razy gdzieś był przeciek po przebiciu ale nigdy na tyle by uniemożliwić dalszą jazdę. To akurat na tym przykładzie nie masz odniesienia. Ja z Kendy (nie pamietam modelu) przeszedłem na Continental RC stąd moje odczucia i dlatego nie polecam. Natomiast zgodzę się z prowadzeniem na zakrętach, koło ucieka...
gem Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Ja mam z przodu Continental Race KIng 29x2 drut a z tyłu Continental x king 29x2.2 zwijana plupluplu stukstuk przejechane 3000km i na razie git
SzymonŚ Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Mam Continental RaceKing drutowe, 27.5 x 2.2 i na asfalt są świetne (małe opory toczenia), w lekkim terenie też dają radę.
LuQ Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Ja używam Race kingów przód+tył 29x2.0. Na asfalcie są dość szybkie, ubite ścieżki ,szutry przejedziesz dość łatwo. Problem zaczyna się w błocie lub grząskim piachu ale wiadomo nie do tego zostały one stworzone. Ogólnie fajne oponki jeżeli nie jeździsz w trudnym terenie. Ja nie złapałem jeszcze na nich żadnego kapcia, jeżdżę na dętkach.
Franz Mauer Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 1 godzinę temu, LuQ napisał: Problem zaczyna się w błocie lub grząskim piachu ale wiadomo nie do tego zostały one stworzone. Też mam duże doświadczenie z tymi oponami. Miałem okazje dużo jeździć w piaszczystym terenie i bardzo dużo pomogło mi obniżanie ciśnienia. 2 godziny temu, gem napisał: a mam z przodu Continental Race KIng 29x2 drut a z tyłu Continental x king 29x2.2 zwijana Zamieniłbym te opony miejscami. Z tyłu dostniejsz jeszcze lepszą oponę napędową, a z przodu nieco lepsze prowadzenie. 1
gem Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 2 godziny temu, Franz Mauer napisał: Też mam duże doświadczenie z tymi oponami. Miałem okazje dużo jeździć w piaszczystym terenie i bardzo dużo pomogło mi obniżanie ciśnienia. Zamieniłbym te opony miejscami. Z tyłu dostniejsz jeszcze lepszą oponę napędową, a z przodu nieco lepsze prowadzenie. Tu mam właśnie mały dylemat bo mam jeszcze w szafie nówkę Continental Race KIng 29x2 drut zakupiłem zimą za 80zł 2 sztuki w promocji bo miałem do wymiany zjechaną oponę z przodu. Zatrzymałem się na przodzie bo wydają mi się te 29x2 na małe. I cały czas w głowie mam mętlik czy dokupić 29x2.2 czy tył wymienić na Continental Race KIng 29x2 drut.
Franz Mauer Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 22 minuty temu, gem napisał: I cały czas w głowie mam mętlik czy dokupić 29x2.2 czy tył wymienić na Continental Race KIng 29x2 drut. Ja nie wydawałbym kasy tylko na przód wsadził szerszego x-king , a na tył wsadziłbym wężeszego Race Kinga. 1
Szymon Mtb góry świętokrzy Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Tez sporo na nich jeździłem. I potwierdzam wypowiedzi kilku poprzedników. Opona świetna na asfalcie, szytrach a i w cięższym terenie sobie radzi. Minus to słabe boczne ścianki.
Paweł Rusa Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 W dniu 11.05.2018 o 14:24, Sziva napisał: Co to jest "głubi bierznik"? Popraw błędy, proszę. Co do opon Race King - kupiłam w identycznym rozmiarze i na asfalcie spisują się bardzo dobrze (ostatnia wycieczka wyniosła prawie 60km), a w terenie przejechałam na nich maraton w Miękini i też byłam zadowolona. Drutowe czy zwijane?
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 2 godziny temu, Paweł Rusa napisał: Drutowe czy zwijane? Ja kupiłam drutowe, bo chciałam na próbę zobaczyć co to za opony i nie inwestować nadmiernie. Przez cały zeszły sezon byłam z nich bardzo zadowolona.
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Jak się nie ścigasz to te pre gram miedzy drutem a zwijka nie zrobi Ci różnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się