Ixmano95 Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Witam, jestem nowy i jeszcze zielony jeżeli chodzi o tematy mechaniczne związane z rowerem. Kupiłem krossa level r4 , zamontowałem pedały siodełko kierownice itp. zostało tylko przednie koło. Według filmików wygląda to w ten sposób że zdejmuje się zaślepki co są na kole i na dole widelca, następnie tą szpilke z jednej strony się odkręca i ściąga sprężynke. Wszystko by było git tyle że w między klocki hamulcowe z przodu włożony był taki plastik, ja go wyciągnąłem a teraz tarcza nie chce wejść pomiędzy klocki i nie moge zamontować koła, co robić ?
Gość Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 21 minut temu, Ixmano95 napisał: Witam, jestem nowy i jeszcze zielony jeżeli chodzi o tematy mechaniczne związane z rowerem. Kupiłem krossa level r4 , zamontowałem pedały siodełko kierownice itp. zostało tylko przednie koło. Według filmików wygląda to w ten sposób że zdejmuje się zaślepki co są na kole i na dole widelca, następnie tą szpilke z jednej strony się odkręca i ściąga sprężynke. Wszystko by było git tyle że w między klocki hamulcowe z przodu włożony był taki plastik, ja go wyciągnąłem a teraz tarcza nie chce wejść pomiędzy klocki i nie moge zamontować koła, co robić ? A między klockami masz przerwę czy się ze sobą stykają? Tak czy inaczej - wyjmij klocki, rozepchnij tłoczki/wciśnij je do środka (tylko delikatnie jakimś narzędziem albo palcami, jak dasz radę), załóż koło, włóż klocki. Gdyby potem klocki ocierały o tarczę, to czeka Cię regulacja zacisku, a o niej poczytasz w dziale hamulce.
Gość Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Zacisnąłeś hamulec pewnie. Trzeba rozepchać tłoczki. Najlepiej zrobić to uprzednio wyjmując klocki.
Ixmano95 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 Nie, klocki się nie stykają tylko jest zbyt mała ta szpara żeby weszła tarcza