Skocz do zawartości

Mio cyclo 200


Krzysztof Core

Rekomendowane odpowiedzi

Krzysztof Core
Opublikowano

Witam Serdecznie.

Odkupiłem nawigację Mio cyclo 200. Urządzenie podłączone do komputera zaktualizowało wszystkie mapy, jednakże Aplikacja CycloAgent wyświetla mi komunikat o treści "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Rejestrowałem urządzenie na stronie mio wpisałem sn i wyświetla mi je na liście moich urządzeń, ale nic to nie zmienia. Transfer tras z Mio na PC i odwrotnie też nie działa.

Czy ktoś może mi pomóc?

Pozdrawiam

Marek Karnecki
Opublikowano

Szimano !

Ja mam nówkę, więc tutaj się nie będę wymądrzał, ale:
1. Czy sprzedający - odpiął ( da się ? ) ze swojego konta urządzenie ? - zapytaj go !
2. jeśli tak to wal do [pomoc online]
http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx

Krzysztof Core
Opublikowano
1 godzinę temu, Krzysztof Core napisał:

Witam Serdecznie.

Odkupiłem nawigację Mio cyclo 200. Urządzenie podłączone do komputera zaktualizowało wszystkie mapy, jednakże Aplikacja CycloAgent wyświetla mi komunikat o treści "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Rejestrowałem urządzenie na stronie mio wpisałem sn i wyświetla mi je na liście moich urządzeń, ale nic to nie zmienia. Transfer tras z Mio na PC i odwrotnie też nie działa.

Czy ktoś może mi pomóc?

Pozdrawiam

Napisałem że zarejestrowałem urządzenie, ale tak nie jest. Nie mogę znaleźć na liście do rejestracji Mio cyclo 200. Poprostu w my mio device /medel name nie ma tego urządzenia.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam serdecznie, 

czy udało się rozwiązać ten problem? Kilka dni temu odkupiłem urządzenie Mio Cyclo 205 HC i mam ten sam problem. Mianowicie po podłączeniu urządzenia do komputera przez program Cyclo Agent występuje komunikat: "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Skutkje to brakiem możliwości odczytu danych z urządzenia na profilu www.mioshare.com

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.02.2019 o 16:03, PrzeMar napisał:

Witam serdecznie, 

czy udało się rozwiązać ten problem? Kilka dni temu odkupiłem urządzenie Mio Cyclo 205 HC i mam ten sam problem. Mianowicie po podłączeniu urządzenia do komputera przez program Cyclo Agent występuje komunikat: "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Skutkje to brakiem możliwości odczytu danych z urządzenia na profilu www.mioshare.com

Pozdrawiam

Problem występuje, jeśli osoba od której kupiłeś urządzenie nie "odpięła" go ze swojego konta. Tylko usunięcie synchronizacji urządzenia z poprzednim kontem załatwi sprawę. Przechodziłem to samo mając Mio 305

 

@Krzysztof Core

Edytowane przez craroce
Opublikowano
22 godziny temu, craroce napisał:

Problem występuje, jeśli osoba od której kupiłeś urządzenie nie "odpięła" go ze swojego konta. Tylko usunięcie synchronizacji urządzenia z poprzednim kontem załatwi sprawę. Przechodziłem to samo mając Mio 305

 

@Krzysztof Core

Zgadza się. Już sobie poradziłem z problemem :-) Dodam tylko, że usunięcie synchronizacji może być wykonane przez servis mio. Nie trzeba się kontaktować z poprzednim właścicielem. Wystarczy im podać typ oraz numer seryjny urządzenia - tak było w moim przypadku.

Dzięki za odpowiedź

Pozdrawiam 

@PrzeMar

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...