Krzysztof Core Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Witam Serdecznie. Odkupiłem nawigację Mio cyclo 200. Urządzenie podłączone do komputera zaktualizowało wszystkie mapy, jednakże Aplikacja CycloAgent wyświetla mi komunikat o treści "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Rejestrowałem urządzenie na stronie mio wpisałem sn i wyświetla mi je na liście moich urządzeń, ale nic to nie zmienia. Transfer tras z Mio na PC i odwrotnie też nie działa. Czy ktoś może mi pomóc? Pozdrawiam
Marek Karnecki Opublikowano 5 Maja 2018 Opublikowano 5 Maja 2018 Szimano ! Ja mam nówkę, więc tutaj się nie będę wymądrzał, ale: 1. Czy sprzedający - odpiął ( da się ? ) ze swojego konta urządzenie ? - zapytaj go ! 2. jeśli tak to wal do [pomoc online]http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx
Krzysztof Core Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Opublikowano 5 Maja 2018 1 godzinę temu, Krzysztof Core napisał: Witam Serdecznie. Odkupiłem nawigację Mio cyclo 200. Urządzenie podłączone do komputera zaktualizowało wszystkie mapy, jednakże Aplikacja CycloAgent wyświetla mi komunikat o treści "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Rejestrowałem urządzenie na stronie mio wpisałem sn i wyświetla mi je na liście moich urządzeń, ale nic to nie zmienia. Transfer tras z Mio na PC i odwrotnie też nie działa. Czy ktoś może mi pomóc? Pozdrawiam Napisałem że zarejestrowałem urządzenie, ale tak nie jest. Nie mogę znaleźć na liście do rejestracji Mio cyclo 200. Poprostu w my mio device /medel name nie ma tego urządzenia.
PrzeMar Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 Witam serdecznie, czy udało się rozwiązać ten problem? Kilka dni temu odkupiłem urządzenie Mio Cyclo 205 HC i mam ten sam problem. Mianowicie po podłączeniu urządzenia do komputera przez program Cyclo Agent występuje komunikat: "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Skutkje to brakiem możliwości odczytu danych z urządzenia na profilu www.mioshare.com Pozdrawiam
craroce Opublikowano 11 Lutego 2019 Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 10.02.2019 o 16:03, PrzeMar napisał: Witam serdecznie, czy udało się rozwiązać ten problem? Kilka dni temu odkupiłem urządzenie Mio Cyclo 205 HC i mam ten sam problem. Mianowicie po podłączeniu urządzenia do komputera przez program Cyclo Agent występuje komunikat: "Podłączone urządzenie nie jest połączone z bieżącym kontem, ale nadal można używać funkcji aktualizacji" Skutkje to brakiem możliwości odczytu danych z urządzenia na profilu www.mioshare.com Pozdrawiam Problem występuje, jeśli osoba od której kupiłeś urządzenie nie "odpięła" go ze swojego konta. Tylko usunięcie synchronizacji urządzenia z poprzednim kontem załatwi sprawę. Przechodziłem to samo mając Mio 305 @Krzysztof Core Edytowane 11 Lutego 2019 przez craroce
PrzeMar Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 22 godziny temu, craroce napisał: Problem występuje, jeśli osoba od której kupiłeś urządzenie nie "odpięła" go ze swojego konta. Tylko usunięcie synchronizacji urządzenia z poprzednim kontem załatwi sprawę. Przechodziłem to samo mając Mio 305 @Krzysztof Core Zgadza się. Już sobie poradziłem z problemem :-) Dodam tylko, że usunięcie synchronizacji może być wykonane przez servis mio. Nie trzeba się kontaktować z poprzednim właścicielem. Wystarczy im podać typ oraz numer seryjny urządzenia - tak było w moim przypadku. Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam @PrzeMar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się