pepe2007 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Witam wszystkich serdecznie Po 10 latach jazdy na kross level A4 (rok produkcji 2007), biało czerwony, 27 biegów, rama19'' 26 calowe koła, nadeszła pora zmiany rowerka. Po tylu latach jazdy w deszczu, słońcu śniegu niestety ale rowerek zaczął się sypać. Ponieważ nigdy mnie nie zawiódł mój wybór ponownie padł na Krossa. W oczy wpadł mi Kross Level 6 - cena ok.3700. Czy są może na forum osoby, które posiadają ten rower, co wam się podoba a co byście wymienili. Ponieważ jestem laikiem i nie znam się na tych wszystkich parametrach, co sądzicie o osprzęcie w tym rowerku. Chcę wziąć na kołach 29" i rozmiar ramy M 19. Ze swojej strony mam wątpliwość co do napędu. W moim starym krosie levelA4 było 27 biegów (3 tarcze z przodu i 9 z tyłu), w tym nowym jest 20 (2 tarcze z przodu i 10 z tyłu). Jak się ma napęd w tym nowym do tego starszego - jest lepszy, szybszy? Dziękuję za wszelkie uwagi i odpowiedzi