Roocki21 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich i zachęcam do obejrzenia zdjęć z wycieczki po pięknej okolicy małego miasteczka Baiersbronn w Niemczech. Zdjęcia są wrzucone za kolejnością przebiegu wycieczki, niestety nie mogłem się zatrzymywać w każdym pięknym miejscu i robić zdjęć ze względu na teren i planowane przerwy. Dystans 27.5km Czas 1h 53m (oczywiście to tylko czas gdy koło jest w ruchu)z przerwami i zdjęciami około 3 godzinki. Teren jak dla mnie dość wymagający zwłaszcza że jestem amatorem i dojeżdżam na co dzień tą maszyna do pracy. Duża ilość ostrych podjazdów, tylko jeden był tak stromy że nie byłem wstanie podjechać Moja maszyna to: Bulls King Cobra Disc 27,5 Nawet i skocznia narciarska w tej małej miejscowości się znalazła Ten kolega zawsze podpowie w którą stronę jechać Ciekawa pętelka z 5 różnymi podłożami , kamyczki, piasek, duże kamienie, szyszki i coś tam jeszcze Bardzo miękka droga z drobnymi kamyczkami Krótka przerwa Posiłek musi być Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Roocki21 podpisy pod zdjeciami 2
Roocki21 Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 Taki rekreacyjny Moment uchwycony telefonem
Roocki21 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Witam Na dzisiejszy dzień zaplanowałem krótką wycieczkę po pięknych okolicach Baiersbronn w Niemczech.. Jak wrócę załączę zdjęcia w kolejnym poście i oczywiście screen z licznika rowerowego jak i Endomondo Dzisiejsze posiłki przed:1 śniadanie Mleko sojowe 500ml2 śniadanie Ryż gotowany 150g Papryka czerwona 150g Ogórek BIO100g Seler naciowy 60g Pomidor 100g Olej z awokado 15g Migdały z skórką 25gPosiłek w trakcie jazdy Arbuz 400g Tak dla przyciągnięcia uwagi wczorajszy trening z Endomondo Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Roocki21
Roocki21 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2018 I ta szaleńcza jazda za Tirem prędkość max 83km/h szkoda że szybciej nie pojechał