MrEllander Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Jest szansa nagrania jakiegoś odc. o serwisowaniu tego widelca (lefty 2.0 pbr) i jego kosztach ?
Administrator SzajBajk Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Administrator Opublikowano 28 Kwietnia 2018 Jedyne, co powinieneś robić samodzielnie, to dbać o czystość goleni dolnej i co jakiś czas sprawdzać, czy nie zmniejsza Ci się skok. Spuszczasz powietrze i mierzysz skok - jeśli nie osiąga pełnego, musisz zresetować łożyska, czyli przy spuszczonym powietrzu kilka razy dobić go, energicznie dociskając kierownicą w dół. W normalnych warunkach, sporadyczne dobicie amora podczas jazdy takiego resetu dokonuje. Poza tym potrzebowałbyś już kluczy, więc warto raz na sezon oddać amora do serwisu. Koszt powinien wynieść około 170 zł, jeżeli wszystko będzie OK.
pratanczuk Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Cześć, w temacie castle tool'a, jeśli ktoś czuje się na siłach to właśnie zaprojektowałem i przetestowałem klucz do wydrukowania na drukarce 3d: https://www.thingiverse.com/thing:2891233 @MrEllander co konkretnie chcesz zrobić - zresetować łożyska - wymienić uszczelki i przesmarować (100h service) - nasmarować bieżnie i łożyska lub je wymienić - wymienić tuleję ślizgową - wymienić uszczelniacz goleni dolnej - wymienić goleń dolną - naprawić jakiś element tłumika - czy może naprawić gwint w piaście ?
JacoH Opublikowano 5 Czerwca 2018 Opublikowano 5 Czerwca 2018 To, czy da ktoś radę to jedno. Ale przeciętna osoba nie zwróci często uwagi na szczegóły, na które zwróci uwagę ktoś to serwisuje te widelce cały czas. Taka prawda, wszystko wygląda dla ciebie ok, a ktoś doświadczony zwróci uwagę na jakieś newralgiczne miejsca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się