kbn Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Opublikowano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Cześć, od jakiś dwóch jazd zasłyszałem, że w momencie kiedy staję na pedały na podjazdach i robię taki mocny zryw cisnąc na maxa (wtedy trzymając bardzo mocno kierownicę lekko się ją szarpie do góry, podejrzewam że wiecie o co chodzi) to cyka coś w okolicach sterów, główki ramy? (ciężko mi to dokładnie opisać ponieważ jestem laikiem w tych sprawach). Podrzucam film gdzie można usłyszeć ten dźwięk. Dociskam na nim rower trzymając za kierownicę i podnoszę lekko do góry żeby wywołać ten efekt. Co to może być? Mieliście może takie przypadki? Czy to coś poważnego? Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez kbn
kbn Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2018 30 minut temu, SpiderMAN napisał: Skasuj luzy na sterach. Moim zdaniem nie ma żadnych luzów, ale mogę się mylić. Grzybek jak i mostek są odpowiednio przykręcone, więc wydaje mi się, że tutaj jest w porządku.
hanus Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Jak masz chwilę czasu to zdejmij mostek i całkiem możliwe, że dostał się gdzieś piasek. Więc wszystko dokładnie wyczyść i złóż do kupy. A jak masz trochę więcej czasu, cierpliwości to rozbierz całe stery i je wyczyść ;-) U mnie były bardzo podobne dźwięki, ale przy siodełku, więc wszystko rozkręciłem, wyczyściłem i aktualnie cichutko ;-)
Puncu Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Najprostrze rozwiązania są zazwyczaj najskuteczniejsze. Nasmaruj mostek po stronie kierownicy i sterówki
kbn Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2018 17 minut temu, Puncu napisał: Najprostrze rozwiązania są zazwyczaj najskuteczniejsze. Nasmaruj mostek po stronie kierownicy i sterówki Posmarować same śruby czy dać też smar od wewnętrznej strony mostka (czyli w sumie na ster, gdzie nałożę mostek)?