Administrator SzajBajk Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Administrator Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Tak . Będzie pierwszy Kross na kanale SzajBajk, i to od razu z dopalaczami Shimano Steps! Chodzi o model Kross Level Boost 1.0. Oto moje pierwsze wrażenia z jazdy, planuję bowiem przeciągnąć go co najmniej przez 1000 km ścieżek leśnych i odrobinę miejskich. Czy ten e-bike za 9.499 zł to dobry wybór do jazdy terenowej? Tak. Trasa maratonu, na której wykonałem trening obfituje w elementy techniczne, zwłaszcza po tylu ulewach. Nie brakuje na niej również stromych podjazdów, na których wspomaganie Shimano Steps E8000 pokazuje pazur. Mój trening wykonałem w inny, niż dotychczas sposób - grzałem na płaskich odcinkach, a odpoczywałem na podjazdach. Co ćwiczyłem? Umiejętności szybkościowe oraz moc na progu. Czy ten rower nadaje się na dłuższe wyprawy? Leśne ścieżki, wizyty w schroniskach, eksploracja nowych terenów. Z dobrej jakości baterią i wydajnym silnikiem możemy wreszcie pokonywać naprawdę duże odległości. Po 37 kilometrach jazdy na wspomaganiu Trail (poziom drugi z trzech), bateria wykazuje niewielkie zużycie. Już jutro planuję trasę około 170 km i na pewno sprawdzę, ile maszyna przejedzie na wspomaganiu Eco. Po wyczerpaniu się baterii, jazda po prostej wygląda niemal tak samo, jak na zwykłym rowerze, pod górę jednak dźwigamy dodatkowe 8-10 kg z zębatku 38T z przodu. Jazda terenowa nie wchodzi raczej w grę. Czy to nie rower "dla dziadków"? Każdy internauta zadający to pytanie powinien się po prostu przejechać. Jakoś nikt tak nie skomentował wrażeń z jazdy moimi e-bike'ami. Ja po wczorajszej jeździe miałem zmasakrowane mięśnie nóg, a e-bike raz na zawsze został moim rowerem - objeżdżaczem tras. Wpadam na zawody rano w dniu wyścigu, odpalam rakiety, lecę dla rozgrzewki 3-4 okrążenia wyścigu i na starcie staję gotowy do walki, znając trasę. To jest to! No dobrze, a co sądzisz o tym Levelu? Bardzo ładny lakier o wysokim połysku, ładnie uformowana rama. Przyzwoity osprzęt w tej cenie, choć Kross przestał już być tym "tańszym" rowerem dla "przeciętnego Kowalskiego" (nie znoszę tego powiedzonka). Poza tym, typowe dla Krossa wygięcie góry rurnej przy rurze podsiodłowej wydatnie podnosi przekrok roweru. Mierzę 182 centymetry i ledwo staję nad ramą w rozmiarze L (prezentowany egzemplarz). 1000 km ma przede wszystkim wykazać solidność kół i możliwości budżetowego widelca SR Suntour XCR 32 RL ze sprężyną oraz hamulców Shimano BR-M315. Póki co - zabawa przednia! 1 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 I jak wrażenia po przejechaniu ponad 200km po WTR? Napisz coś więcej o akumulatorze, jak się sprawował, bo z tego co rozmawialiśmy, to do Krakowa dowiozłeś prawie pełny akku. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się