Harfaa Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Część! Ostatnio kupiliśmy z dziewczyną rower Kross Lea R6 z 2017 z amortyzatorem XCM z blokadą na kierownicy i bardzo mocno zastanawiam się nad jego sprawnością. Otóż przy coraz to mocniejszym naciskaniu na przednie koło amor nie ugina się płynnie, naciskam z użyciem coraz większej siły, nic się nie dzieje i nagle jest skok o 1 centymetr, naciskając dalej jest już znacznie płynniej jednak nadal takie skoki (już znacznie mniejsze) się trafiają. Wiem, że to słaby uginacz a nie amortyzator (na forum jestem nowym użytkownikiem, ale już jakiś czas od czasu do czasu tu zaglądam :)), jednak w swoim rowerze z tym samym amortyzatorem z tym, że bez blokady na kierownicy nie mam takiego problemu, amor chodzi bardzo płynnie jak na niego naciskam i takich skoków nie ma wcale pomimo tego, że mam go rok i coś tam już przejechał. Może powinienem go jakoś rozebrać i nasmarować? A może problem jest w tym, że jest nowy i musi się, że tak powiem "dotrzeć"? Gdzieś na tym forum znalazłem też informacje, że amor nie chodzi tak płynnie w niskich temperaturach więc może dzieje się tak po zimie jak rower przeleżał gdzieś rok na magazynie? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi!
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 jak kupiłeś "ostatnio", to masz chyba gwarancję ? idź do serwisu i niech kombinują
Harfaa Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Jasne, że mam ale może czasem ktoś coś wie i wystarczy jakaś drobnostka zamiast oddawać nowy rower do serwisu i czekać za rowerem, który jeszcze nawet 1 km nie zrobił. Natomiast jeśli nie znajdę tu pomocy - na pewno tak zrobię! Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez Harfaa
Gość Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 6 godzin temu, Harfaa napisał: Jasne, że mam ale może czasem ktoś coś wie i wystarczy jakaś drobnostka zamiast oddawać nowy rower do serwisu i czekać za rowerem, który jeszcze nawet 1 km nie zrobił. Natomiast jeśli nie znajdę tu pomocy - na pewno tak zrobię! Po to jest gwarancja, nie "januszuj" i nie grzeb w czymś jeśli pojęcie masz o tym nikłe. Jedź do sklepu pokaż co się dzieje i korzystaj z "rękojmi", czyli odpowiedzialności sprzedawcy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się