Skocz do zawartości

Trójmiasto - wspólna jazda

kozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sezon już na dobre rozpoczęty, zapewne jest "kilka" osób z Trójmiasta i okolic, może znajdzie się ktoś zainteresowany wspólną jazdą? Może zbierze się kilka osób na jakieś cykliczne spotkania? Typ roweru, tempo itd - wszystko oczywiście do dogadania. Zapraszam do dyskusji. 

• 11 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wybieram się w weekend majowy do rodzinki do Trojmiasta. Zabieram ze sobą swój mtb i chciałbym odwiedzić bikepark na smolnej. Może podpowie ktoś jak tam dokładnie dojechać a może znajdzie się ktoś chętny na wspólną jazdę? Zaznaczam, że jestem początkujący😀 Pozdrawiam.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ja chętnie polatam, jestem z Rumii

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ktoś chętny?

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Ktoś chętny?

Co proponujesz na weekend? Chętnie pokrece rekreacyjnie.

Opublikowano
Co proponujesz na weekend? Chętnie pokrece rekreacyjnie.

Ja jutro wybieram się na jakiś lekki trening MTB, po naszych Rumskich lasach, ok. godziny 18. Jeźdzę dość spokojnie i głównie dla uśmiechu na twarzy. Jeżdżę co drugi dzień więc jeśli chodzi o cały weekend to możemy się jeszcze umówić na niedzielę.

Opublikowano
Ja jutro wybieram się na jakiś lekki trening MTB, po naszych Rumskich lasach, ok. godziny 18. Jeźdzę dość spokojnie i głównie dla uśmiechu na twarzy.

No ja jutro odpadam bo w dzień jadę z żoną pojeździć. Ale sobota może jakiś wypadzik na rewe pogadać na spokojnie pojeździć? Albo jakieś rzucewo, Puck coś te rejony?

Podaj nick na endomondo to zaproszę do znajomych.

Opublikowano
No ja jutro odpadam bo w dzień jadę z żoną pojeździć. Ale sobota może jakiś wypadzik na rewe pogadać na spokojnie pojeździć? Albo jakieś rzucewo, Puck coś te rejony?

Podaj nick na endomondo to zaproszę do znajomych.