Crixu Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Witam, Mam problem z urządzeniem Mio Cyclo 205. Problem polega na tym, że podczas sparowania urządzenia wraz z czujnikiem HR, czujnikiem prędkości oraz kadencji (marki CooSpo) po kilkunastu sekundach/kilku minutach wyskakuje błąd krytyczny systemu który uniemożliwia dalsze korzystanie z urządzenia. Błąd brzmi następująco (zdjecie nizej): Cytat Application Dodge.exe encountered a serious error and must shut down. Nawigacja ma zainstalowane ostatnie wszystkie dostępne aktualizacje, jest kompletnie wyczyszczona (nie ma na niej żadnych zapisanych tras) a problem jest pojawia się tylko przy włączonym czujniku prędkości oraz kadencji (z czujnikiem HR dziala dobrze). Plik do sparowania czujnikow otrzymalem od serwisu Mio, jednak nie wiedza co jest przyczyna bledu i zaslaniaja sie tym ze czujniki nie sa z zestawu. Czujniki na innych urzadzenia dzialaja bez problemu, problem jest jedynie z Mio Cyclo 205. Urzadzenie jest oczywiscie oryginalne i nic nie bylo kombinowane. Mial ktos moze podobny problem?
mcmacpl Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 (edytowane) 13 godzin temu, Crixu napisał: Witam, Mam problem z urządzeniem Mio Cyclo 205. Problem polega na tym, że podczas sparowania urządzenia wraz z czujnikiem HR, czujnikiem prędkości oraz kadencji (marki CooSpo) po kilkunastu sekundach/kilku minutach wyskakuje błąd krytyczny systemu który uniemożliwia dalsze korzystanie z urządzenia. Cytat Ile pól danych masz na ekranie mapy? Ja miałem taki błąd jak ustawiłem 0 pól (zamiast dwóch). Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Kwietnia 2018 przez mcmacpl
Crixu Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2018 W dniu 25.04.2018 o 00:00, mcmacpl napisał: Ile pól danych masz na ekranie mapy? Ja miałem taki błąd jak ustawiłem 0 pól (zamiast dwóch). Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka a gdzie to mozna sprawdzic bo jakos nie kojarze takiej opcji. ?
Efenberg Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 Dzisiaj jechałem bez czujników i też mi się wyswietlił podobny komunikat ale jeszcze zawarte było słowo "restart". Po wyłączeniu trening przepadł. Korzystałem z funkcji Suprise me. Wszystkie aktualizacje zrobiłem, plik z serwisu wgrałem 😀
stanislaw.kozuchowicz Opublikowano 16 Maja 2018 Opublikowano 16 Maja 2018 Cześć, Ten model chyba ma jakieś większe problemy z połączeniem z czujnikami. W moim egzemplarzu od samego początku (czerwiec 2017) z tym walczyłem. Zaraz po rozpakowaniu i instalacji urządzenia i czujników na rowerze okazało się, że tętno i kadencja działają ale prędkość z czujnika już nie. Napisałem do ich serwisu (mio@fixit.pl) i jeszcze tego samego dnia dostałem odpowiedź z instrukcją jak usunąć problem: Cytat Proszę spróbować ręcznie skopiować plik ANT_LIB2.dll który dołączyłem do tej wiadomości. Należy umieścić go w katalogu: Mio_system/DODGE/Program/ Rozwiązanie zadziałało i wszystko hulało do zeszłego tygodnia. Jeszcze nie miałem czasu, żeby pochylić się nad ustaleniem przyczyny problemu ale jak czegoś się dowiem to dam znać. Pozdrawiam!
Crixu Opublikowano 17 Maja 2018 Autor Opublikowano 17 Maja 2018 tez pisałem do nich i tez wysłali mi ten plik jednak niczego on nie naprawia tylko włącza możliwość podłączenia czujników ANT+ Sama nawigacja działa dobrze ale z czujnikami ANT+ są już problemy i pewnie nie tyle to problem urządzenia co oprogramowania niestety jednak Mio nie robi nic w tym kierunku aby to naprawić.
pinqwin Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Siemanko mam do was pytanie jak długa wam trzyma bateria po tak długim czasie użytkowania bo u mnie max 1h i zaczyna mnie to wkurzać bo zmusza mnie to do wożenia ze sobą powerbank. Może macie namiary na kogoś kto wymienia baterie w tych cudach bo z tego co sie dowiedziałem od znajomych odchodzą od mio przez te liche baterie duzo ludzi ma z tym problemy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się