revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Nie bardzo wiedzialem gdzie temat podpiac a wiec wyladowal tutaj Chcialbym przerobic ta kierownice na barana . czy da sie ? Co bedzie potrzebne i jakie koszty tego ? Teraz wyglada to tak
trollu Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 napęd 10s? Szosowe klamkomanetki z zmieniarkami mtb będą kompatybilne tylko 9s o ile pamiętam. Klamkomanetki hydro na razie do tanich nie należą, trzeba by szukać adaptera jak w giancie na przejście z mechanicznych klamkomanetek na hydraulikę. Ale tak czy inaczej - kompatybilność napędu tutaj chyba wyklucza taki mezalians
revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Dlatego pytam . czy trzeba zmienic hyraulike na mechanike w calosci. Czy klamkomanatka obsluzy 10rzedowa przezutke i wlasnie ta deorke. Bo jak wyjdzie duzy koszt .to nie warto i tyle dla barana zmieniac pol roweru bez sensu
Andrzej Sawicki Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 (edytowane) Pewnie, że się da. Trzeba kupić baranek (100+) , odpowiednie klamkomanetki obsługujące hydraulikę (co najmniej Tiagra, od 500 wzwyż), być może przejściówkę Wolf Tooth Tanpan albo podobną (około 200), owijkę (20+) i naprzód. Niektórzy twierdzą, że można zrobić zestaw Shimano z klamkomanetek 11-rzędowych z przerzutkami MTB 10-rzędowymi, ale nie znalazłem nigdzie szczegółowej instrukcji. Jeśli to działa, mogłoby wyjść taniej, bo eliminuje drogą przejściówkę. Edytowane 22 Kwietnia 2018 przez Andrzej Sawicki
revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 A jak by sprzedal hydraulike jest praktycznie nowa 50km przejechane i przeszedl na mechanike ? Nie bylo by prosciej?
Andrzej Sawicki Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Główna trudność to połączenie klamkomanetek szosowych z przerzutkami MTB. Co by miało dać przejście na hamulce mechaniczne (poza wydaniem pieniędzy i pogorszeniem jakości hamowania)?
revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Czyli wyjdzie duzy koszt o ile nie bedzie problemow technicznych to pewnie wszystko sie zamknie kolo tysiaka
trollu Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 https://roweroweporady.pl/kompatybilnosc-napedow-rowerowych/ Cytuj od 10 rzędów osprzęt szosowy i MTB przestaje współpracować https://www.forumrowerowe.org/topic/190731-klamkomanetki-przerzutki-mtb-klamkomanetki-szosowe-i-ich-kompatybilność/ ogólnie trochę badałem temat jak chciałem przerabiać x-calibra na pseudo-gravela - tam był napęd 3x9 ale zabawa z hydro heblami i szosowymi klamkami, nowy sztywny widelec - dałem sobie spokój. Tutaj 10 rzędowa kaseta wg mnie ubija pomysł wrzucenia szosowych klamkomanetek
revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Tak myslalem ze bedzie problem . To z innej beczki zeby nie zakladac kolejnego tematu Sztywny widelec 29er zamiast amora p skoku 100mm Nie koniecznie karbon . nie koniecznie megawylajtowany. mocny sztywny widelec mtb
trollu Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 nie pamiętam teraz wartości ale trzeba zmierzyć odległość od osi koła do główki ramy. Trzeba szukać sztywniaka który będzie miał taką wartość, żeby nie skopać geo. Swego czasu jak rozglądałem się za sztywniakiem do x-calibra to na ali widziałem oferty gdzie można było kupić widelce z węgla o różnej długości
revolta1 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2018 To wlasnie mialo by byc do x calibra . chyba nie potrzebuje amora w x calibrze ( chyba bo moze sie okazac ze jednak tak po kilku set km na stywniaku ) i chce sprobowac jazdy na sztywnym widelcu nie tracac geometri jak mowisz bo jest idealna dla mnie
Puncu Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 http://www.force-components.pl/index.php?p5211,kod-146151-force-mtb-29-widelec-1-1-8-ahead-alu-disc-czarny-mat Tutaj Axle To Crown wynosi 475mm. Czy zastępując Twój widelec, wysokość roweru się zmieni?
revolta1 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Znalazlem tez MOSSO M3 PRO 470mm Moj widelec na luzie ma 510mm do tego sag 490mm . roznica bedzie -15-20mm
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Taniej i lepiej wyjdzie sprzedać ten rower i kupić szosę...
Puncu Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 6 godzin temu, revolta1 napisał: MOSSO M3 PRO 470mm Jeszcze jest Force 485mmhttp://www.force-components.pl/index.php?p2697,kod-13955-force-mtb-29-widelec-carbonowy-485-mm
revolta1 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Jest brzydki jak kupa po jagodach no 9stow . ale w ostatecznosci najbardziej zblizony wymiarem A co sadzisz o tym mosso M3 pro wytrzyma jazde po szutrach i polnych drogach albo poprzedni force co pokazywales?
Puncu Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Raczej tak, ludzie montują go do rowerów MTB, szutrówek... Tutaj znalazłem opinię o tym widelcu: http://www.uzaleznionyodruchu.pl/2017/01/mosso-m3-pro-czyli-sztywniak-vs/
revolta1 Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2018 To akurat czytalem . no to trzeba bedzie sprobowac .cena dobra .nawet jak nie podpasuje to nie bedzie duzej straty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się