m4tti Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Witam szanowne grono. Wyszukałem taki oto pojazd: http://www.wiggle.com/eastway-zener-d3-tiagra-road-bike-redred-60cm-stock-bik-1/ Wydaje się dość dobrze zestawiony względem cena / jakość . W okolicach 4k ciężko chyba będzie coś alternatywnego oferującego zbliżone parametry. Chętnie bym poznał zdanie doświadczonych kolarzy w tym temacie . pozdrawiam Matti
nowikone Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Marka wydaje się trochę egzotyczna (ja słyszę o niej drugi raz) ale w tej cenie rzeczywiście ciężko będzie wyrwać full carbona . Rower wygląda bardzo ładnie jednak zwróć uwagę na jego wagę, full carbon i waga 9,6 kg to wydaję się całkiem dużo więc pewnie nie jest to ich najlepszy typ carbonu... pojawia się pytanie czy wobec tego warto iść w ten carbon?
m4tti Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Waga jest tu tematem drugorzędnym , bardziej mnie komfort użytkowania interesuje.Z tego co widzę generalnie rowery na tarczach to ten pułap wagowy ( merida za 7.5k waga 9kg) Marka należy do sklepu wiggle który to jest potentatem na rynku europejskim - dają 5 lat gwarancji .
LuQ Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Dobre Alu > Słaby karbon. Słabej jakości karbon nie da Ci żadnego komfortu
m4tti Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Hmmm...w sensie lekkie alu czyli bardzo sztywne będzie bardziej komfortowe od powiedzmy karbonu entry level?. Rozważałem też tego oto Merkxa : https://www.merlincycles.com/eddy-merckx-blockhaus-67-tiagra-road-bike-2017-104303.html Może w takim razie obrać tą drogę...
Kajko85 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Mozesz tez wybrac cos sobie z rowerow od Fuji. Maja dosyc lekkie aluminiowe ramy, rozne warianty osprzetowe i przystepne ceny (mozna czesto trafic na jakas Promo).
Zbysio Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 1 godzinę temu, m4tti napisał: Waga jest tu tematem drugorzędnym , bardziej mnie komfort użytkowania interesuje.Z tego co widzę generalnie rowery na tarczach to ten pułap wagowy ( merida za 7.5k waga 9kg) Ta Merida, o której piszesz realnie ma wagi 8,6kg bez pedałów. Rama, mostek i kierownica to aluminium. Sztyca i cały widelec jedyne carbonowe elementy. I hamulce ma hydrauliczne. W linku, który podałeś. Hamulce to mechaniki. Rama i widelec carbonowe. Kiera, mostek i sztyca aluminiowe. I waga 9,63? Coś nie bardzo ten carbon. Wychodzi kilogram więcej niż ta aluminiowa Merida.
m4tti Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Jak już pisałem waga nie jest tu najważniejsza. Merida generalnie ma lżejszy osprzęt być może lżejsze koła i raczej na pewno jest ważona bez pedałów do celów marketingowych. Dwa wymienione elementy być może wyrównują te poł kg wagi ale mówimy o dwukrotnie droższym rowerze. Angol ma moim zdaniem pomijając kwestie wagi bardzo sensowny osprzet (komponenty Ritchey , siodełko Fizik , są od razu opony 28c continentala ) stąd zwrócił moją uwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się